פרטי התלונה

תלונות עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מועדון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב אחד העם,11,ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
נציג התקשר אליי בתאריך הנ"ל. אמר שכיוון שאני חברת מועדון (שאותה עשיתי ב-6.11.2012) אני זכאית כחברת מועדון VIP לקבל 2 מתנות ולקבל זיכוי על עלותם. בנוסף אקבל מדי חודש, כמתחייב מהמועדון מתנות. הוא לא ציין בכלל שאני צריכה לשלם כסף (וגם לא חשבתי שאני צריכה לשלם, הרי כבר יש לי מועדון). לאחר חודש אני מקבלת את פירוט כרטיס האשראי ואני רואה שחברת עסקה טובה ביצעה עסקה בקרדיט (דבר שלא נתתי עליו אישור בכלל, וכאמור הוא לא אמר שזה הולך לעלות לי כסף) בשווי 1,200 ש"ח ב-12 תשלומים. התקשרתי לעסקה טובה וביקשתי לבטל את המועדון לאלתר, ולזכות אותי ביתרת התשלומים שנותרו לי. הבחור שביצע איתי את העסקה הסכים לכך, אולם אמר שיצרו איתי קשר לסגירת כל הפרטים. לאחר זמן קצר מתקשרת אליי המנהלת (לא זוכרת את שמה, והשאלה היא אם באמת זאת המנהלת) ואומרת לי שלא אמרו לי דבר כזה. כאשר אמרתי לה , אין בעיה תקשיבי להקלטה של השיחה ותראי שהבחור אמר שאין בעיה. אני לא מבקשת לקבל את כל הכסף בחזרה, אלא רק את היתרה של התשלומים שנותרו לי. אני לא מקבלת מתנות, למעט המתנה בהתחלה ואני מוכנה לשלוח להם אותו בחזרה (לא השתמשתי). כרגע יורדים לי בכרטיס אשראי שתי עסקאות קרדיט על מועדון של עסקה טובה שנעשו בתום לב , בתוך תקופה של חודשיים וחצי . כל עסקה עולה 1,200 ש"ח. מכיוון שכרגע אני במצב כלכלי לא פשוט, חיפשנו בעלי ואני בכל החשבונות היכן ניתן לצמצם בהוצאות. מכיוון שעד כה לא הזמנתי שום דבר מהמתנות שכיביכול מגיעים לי (שולחים מכתב ובו אומרים לך שאתה יכול לקבל "מתנה" אבל אתה צריך לשלם דמי משלוח בסך 49.90 ש"ח) וכאמור אני צריכה להצטמצם מבחינה הוצאות , אין לי כוונה בעתיד גם לרכוש משהו מה"מתנות" שמגיעות לי , אני מבקשת לבטל את החברות במועדון (כפול 2) ולהחזיר לי את יתרת הכסף לפי כמות התשלומים שנותרו לי. כמובן שהם מסרבים, אומרים ביצעת עסקה לפני חודשיים מה פתאום את חושבת שמגיע לך כסף בחזרה. אבל אני לא מבקשת את כל עלות המועדון, אלא רק את היתרה שנותרה לתשלום. אם הייתי יודעת ש"המתנה" תעלה לי 1,200 ש"ח הייתי מוותרת על התענוג. כמו כן הם התקשרו אליי בזמן העבודה ולא הפסיקו להציק לי עד שהסכמתי להקשיב לבחור. וכמו שציינתי רק דיבר על זיכוי שלי במועדון ולא על חיוב נוסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת יתרת התשלומים שנותרו למועדון ומחיקת מספר הטלפון שלי ופרטי כרטיס האשראי ממאגר הלקוחות שלהם פתרון נדרש :

עיסקה טובה סחר ושיווק בע"מ שירות לקוחות

, תגובה:
יפה - מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
ניסיתי ליצור קשר עם ללקוחה על מנת ללבן העניין והיא מצידה לא נאותה לקיים את השיחה וטרקה את הטלפון בפנים.

היות ולקוחה קבלה מוצרים שווי ערך למועדון . המועדון כביכול הוענק חינם ובאופן חד צדדי הוחלט להעניק לה שובר זיכוי בסך 400 שח לרכישת מוצרים.
תגובה:
ראה הנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה