פרטי התלונה

תלונות עמית סוכנות בטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של חברת הבטוח "עמית" נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' לזרוב 33 ראשל"צ 75654 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר לפני נסיעתי לחו"ל עשיתי ביטוח נסיעה לחו"ל. בתור חבר לאומי קארד הגיע לי ביטוח נסיעה חינם. כאשר פניתי לחברה, הם שאלו למטרת הנסיעה- שהייתה טיול סקי, ואמרו אם כך כי כדאי לעשות בתוספת בטוח תאונות, כי סקי זה ספורט מסוכן...
הסכמתי להצעתם לעשות ביטוח תאונות וגם עשיתי פוליסת ביטוח לאישתי לקראת הנסיעה, בעלות סה"כ של 23 ש"ח. חשוב לציין שכל התהליך נעשה בטלפון ועד לאחרונה הפוליסות אפילו לא נשלחו אליי לבית.
כעבור זמן מה כאשר ראיתי בפירוט הויזה שגובים ממני סכום זהה, התחלתי לברר מה המקור ומדוע. נעזרתי בשירות של ויזה והגעתי לחברה "עמית בטוחים בע"מ" שהיא חברת בת של קבוצת מגדל. מופתע מהעניין ביקשתי שישלחו לי את הפוליסיה הביתה (חודש יוני). לאחר מכן התברר שאמנם הביטוח תקף גם בחו"ל אך הפוליסה לא כוללת כלל תאונות סקי ותקפה רק למקרה של נכות קבועה או מוות. מסתבר שבמשך שישה חודשים החברה המשיכה לגבות ממני סכום של 23 ש"ח. כאשר ביקשתי לבטל ולקבל החזר כספי הם אמרו שיחזרו אליי ממחלקת "ביטולים". אמנם חזרו אליי יום למחרת, אך הנציגה לא נתנה לי להשחיל מילה וניסתה לאורך השיחה לשכנע להשאר עם הפוליסה. כאשר התעקשתי לבטל היא ענתה בחוצפה שלא ניתן לעשות זאת בטלפון (למרות שההסכם המקורי על הביטוח נעשה בטלפון ללא חתימתי) צריך לשלוח פקס וניתקה.
מס' פוליסה: 931001506905
למזלי לא קרתה לי תאונת סקי....
כספי סוג הנזק :
הפסקת המשך גבייה והחזר כספי פתרון נדרש :

עמית סוכנות בטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה