פרטי התלונה

תלונות עמית סוכנות בטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מיגע חיוני מלקוח בזמן עריכת פוליסה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב לזרוב 33ראשון לציון 75654 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מצ"ב מכתב ששלחתי לחברה.אף אחד מחברה לא טרח להתייחס למכתבי עד היום
לכ' ‏19.04.2007
מחלקת פניות הציבור של עמית
לידי הילה
מאת קישינבסקי סטניסלב
ת.ז. 309745784
רח' ליברמן 7/8
פ"ת 49337
טל' 054-3188531

הנדון: ביטוח כבודה

בתחילת מרץ לפני נסיעתי לאודסה פניתי לחברת עמית ( 6000*) ע"מ לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל דרך כרטיס פלטינה של לאומי כארד הנמצא ברשותי.במהלך השיחה הוצעו לי הרחבות לפוליסה אך לא הסכמתי. השיחה הסתיימה בכך שקבלתי מס' טלפון של מוקד רפואי בארץ .
כשחזרתי ארצה גיליתי שמהמטען נעלמו משקפיי ראיה וכשפניתי לפמיפרימיום הסתבר לי שפוליסה לא מכסה אובדן משקפיים.ב01.04.07 פניתי לעמית והובטח לי שבמשך 24 שעות יחזרו אליי במחלקת תביעות.כאשר אף אחד לא יצר איתי קשר ב05.04.07 התקשרתי אני לחברת עמית.הנציגה שדברתי איתה הביעה את צערה על כך שלא התקשרו אליי .בנוגע לשאלתי: "למה אף אחד לא דאג להסביר לי שמשקפיים לא מכוסים?" תשובתה הייתה שיש יותר מדי חריגים והרבה לקוחות ושאי אפשר להסביר לכולם תוכן הפוליסה.דרשתי לדבר עם אחראי ונעניתי ע"י הדס ,אשר פחות או יותר חזרה על אותם הדברים בתוספת קטנה ששום פוליסה לא מכסה משקפיים.
ברצוני לציין ש:
א.אינני בא מתחום של ביטוח ולכן איני יכול לדעת מה כוללת ומה לא כוללת פוליסה של חברה זו או אחרת .מה גם שאת הביטוח עשיתי אצלכם ולא בשאר החברות הקיימות בארץ (כנראה שבטעות)
ב.חברת ביטוח היא זו שאמורה לעדכן לקוח על תנאי הפוליסה מאחר והיא הגוף המבטח.כמו כן ללקוח אמור להיות את מלוא המידע על מנת שיוכל לשקול כדאיות הביטוח.אם יש באפשרותכם לבטח אותנו חייב להיות באפשרותכם לספק לנו מידע מלא או לפחות להפנות אותנו למקום ששם אפשר להשיג מידע כזה.במקרה שלי זה לא נעשה
ג.בהתחשב בעובדה שלא טרחתם לספק לי מידע על תוכן הפוליסה ולא חזרתם אליי כפי שהבטחתם מדובר כנראה בדפוס התנהגות שלפיו מותר להסתיר מידע מלקוח ומותר לא לקיים הבטחות שניתנו.זה אולי מתאים לכנסת אך לא לחברת ביטוח
ד.לאור שורת מחדלים מצדכם אני מקווה שתמצאו דרך לפתור בעיית אובדן המשקפיים
"

.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על משקפיים פתרון נדרש :

עמית סוכנות בטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה