פרטי התלונה

תלונות עץ-לי מפעל רהיטים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגירות מיטה פגומות+אוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שד' המלך חסן 3 קריית עקרון כתובת:
קריית עקרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-12/06/08 רכשתי מיטת ילדים מדגם "פרי" מחברת עצלי המיטה כוללת
מיטת חבר+2 מגירות (המגירות מיועדות במיוחד למצעים, כפי שנאמר לי )+מגן נישלף+2 מזרוני עמינח פוליניב . ביקשתי לזרז את ההזמנה משום שאני בחודש תשיעי וכול יום אני אמורה ללדת ובזה הם עמדו, לאחר שקיבלתי את המיטה והמרכיב הרכיב את המיטה שילמתי את ההובלה וההרכבה 220 ש"ח למרכיב והוא הלך שרציתי לאחסן במגירות את המצעים המגירות נפלו ואי אפשר היה לאחסן שום דבר במגירות לאחר ששוחחתי עם נציגה בשם סיוון אשכנזי שהיתה גם במועד הרכישה ונתנה את השירות הכי מקסים בשביל שאני ירכוש שפניתי אליה עם הבעיה התנהגה בצורה הכי לא נעימה (במילים עדינות), בפנייה הראשונה שלי על הבעיה נתבקשתי לשלוח פקס עם פירוט הבעיה והיא אמרה שיטפלו בזה בהקדם האפשרי וייצרו עימי קשר, בפעם השנייה שהיתקשרתי היתקשרתי לוודא שהפקס היתקבל על ידם וזה בטיפול ובפעם השלישית שהיתקשרתי המשפט של סיוון היה "את מתקשרת כול יום וזה לא יזרז את המרכיב כדי לתקן" ואמרה שזה לוקח 14 ימי עבודה עד שהוא אמור להגיע לתקן, שאת המיטה קיבלתי את התשלום שילמתי אבל אני לא נהנת מהמוצר והיחס אחרי הרכישה היה מגעיל!!!!
עד שהמתנתי המרכיב יצר עימי קשר אחרי שבועיים ואמר שהוא לא יוכל להגיע משום שהתהפך עם הרכב וקבע איתי לשבוע אחרי ליום שני ב-07/07 בבוקר שביטלתי את הבדיקות שלי ואת כול הסידורים והייתי בבית היתקשרתי יום שלישי בצהריים לבדוק מה קרה שהוא לא הגיע ולא טרח להודיע שכול היום אני מחכה והשארתי בנוסף הודעות בסניף ייצרו עימי קשר והעלו אותו גם על הקו השני והוא אמר שאחיין שלו התאבד, נקבע התיקון ליום שישי ה-11 לחודש והוא הגיע "תיקן" ואמר שלא להניח מצעים אפילו קלים משום שזה מגירות ל "פיצקלח" שלי נאמר בעת הרכישה לאחר ששאלתי שאני יכולה לאחסן מצעים או צעצועים. הבעיה לא נפתרה ועוד פעם אני צריכה להתחיל את השתלשלות הדברים של שליחת הפקס ולחכות עד שהמרכיב יגיע בכדי לתקן את המגירות. נאמר לי בנוסף שרק המרכיב הזה צריך להגיע אליי משום ששילמתי לו את התשלום של ההובלה וארכבה ואני לא מבינה למה אני כלקוחה ששילמה את מלוא כספה אמורה לעבור את כול מסכת העינויים הזו במקום להיערך ללידה שכול יום אמורה להיות ולטפל בדברים אחרים שההריון שלי עצמו עובר ממש לא קל שכול שני וחמישי אני בבית חולים אז אני לא מבינה למה כלקוחה ששילמה את מלוא כספה צריכה לעבור את זה???.
גם עוגמת נפש גם בזבוז זמן גם עלבון שקיבלתי מסיוון וגם להיות מטורטרת.
מקווה לקבל תשובה בהקדם האפשרי .

בתודה מראש

החלפת הפריט הפגום +פיצוי על כול העוגמת נפש והטירטור . פתרון נדרש :

עץ-לי מפעל רהיטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה