|
|
|
|
|
|
נסיון לספק רהיט ישן ופגום במקום חדש שהוזמן. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אמא שלי (אישה מבוגרת מעל 60), הזמינה בנגריה הנ"ל שולחן סלון במחיר של 500 ש"ח ושילמה מראש 350 ש"ח. פרטי ההזמנה- מידות, צבע.. נרשמו בהזמנה. לאחר שבועיים ממועד ההזמנה הוזמנה אמי להגיע לנגריה שם הראה לה בעל המקום בחדר צדדי, שולחן מפורק ושרוט שמסטיקים דבוקים עליו והרגליים שלו בצבע מסויים והגוף בצבע אחר. כאשר ביקשה אמי לבטל את ההזמנה ולקבל את כספה חזרה - פרץ בעל המקום בצעקות וקללות שקצרה היריעה מלפרטן. בפחד והלם מוחלט עזבה אמי את המקום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 350 ש"ח (המקדמה ששולמה בעבור השולחן) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עץ-לי מפעל רהיטים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|