פרטי התלונה

תלונות עץ-לי מפעל רהיטים

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחורה שלא סופקה - למרות שבעת ההזמנה נאמר שהיא במלאי- גסות רוח וקללות כשבררתי נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב ניסינבאום 23 בת ים כתובת:
המלך חסן ק. עקרון בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 10.9.2011 רכשתי מיטה בחנות עץ לי בצומת בילו. בשעת הרכישה נאמר לי במפורש כי המיטה במלאי וכי עניין של יום יומיים תאום עם המוביל המיטה תהיה אצלי..עד היום המיטה לא אצלי בתואנות שונות. לפני שבוע הוברר לי כי המיטה בכלל לא במלאי. מיותר לציין כי רק העובדה כי המיטה תהיה במהירות אצלי שכנע אותי לבצע ההזמנה
כאשר התקשרתי לחנות לבירורים נתקלתי באיש המכירות פליקס
אשר ברוב עליבותו החל לצעוק עלי בטלפון ולגדף אותי.
האיש הזה פשוט בושה ומסביר היטב למה ענף הרהיטים הוא עם הסיכון הגבוה.
עץ לי פשוט שקרו אותי כדי לסגור הזמנה גבו את הציק הראשון ועכשיו בטלפון אין עם מי לדבר , יותר מזה צועקים ומגדפים אותך.
אני בעץ לי לא ארכוש דבר בחיים ושומר נפשו ירחק מחברה שככה נוהגת בלקוחות שלה
אבי
עגמת נפש , עלבון סוג הנזק :

עץ-לי מפעל רהיטים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה