פרטי התלונה

תלונות המכללה למנהל רשל"צ

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר דמי רישום עקב הטעייה במעמד ההרשמה נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני פונה לאתר תלונה עקב מעשה הטעייה (מכוון או לא) שקרה לאחרונה.
לקראת סוף חודש יולי התעניינתי לגבי לימודים במכללה למנהל ברשל"צ,הגעתי לפגישת ייעוץ בה קיבלתי פרטים לגבי המכללה,עלות הלימודים ואופן הרישום.
לאחר שיחה קצרה עם היועצת החביבה (אליזבת) נאמר לי כי עלי לשלם דמי הרשמה על סך 375 ש"ח כדי שמועמדותי תבחן.הוסבר לי כי אקבל תשובה עד ה-7.8.06 לכל המאוחר (תאריך זה היה חשוב מאוד עבורי מכיוון שידעתי שאם אקבל תשובה שלילית במוסד זה עדיין אספיק להרשם למוסד אקדמאי אחר).
ב24.7.06 שילמתי את הסכום דרך כ.א והמתנתי שבועיים לקבלת התשובה.
ב-7.8.06 אף גורם מהמכללה למנהל לא יצר עימי קשר ולכן יזמתי את השיחה בעצמי.במשך כמה ימים לא הצלחתי להשיג ולשוחח עם היועצת והובטח לי כל פעם מחדש כי היא תחזור אלי.
ב-10.8.06 אכן חזרה אלי עם תשובה כי בועדה שהתקיימה ב-7.8.06 הוחלט לדון במועמדותי במועד אחר בחודש ספטמבר.הסברתי לאליזבת כי זה לא מה שהוסבר והובטח לי וכי אינני יכול לחכות כל כך הרבה זמן לתשובה (חיובית או שלילית) מכיוון שבחודש ספטמבר אפספס את מועד ההרשמה למוסד אקדמאי אחר.
בנוסף,מכיוון שלא הוסבר לי בעת הרישום כי יתכן מצב בו ידונו במועמדותי בחודש ספטמבר דרשתי החזר כספי בגין דמי הרישום.אותה שיחה הסתיימה (ב-10.8.06) בהבטחתה של אליזבת כי תבדוק את הנושא מול הגורמים המתאימים במכללה וכי תחזור אלי.לאחר כמה ימים של המתנה החלטתי שוב להתקשר למכללה ולבדוק האם התקבלה כבר תשובה בנושא.לצערי,שוב נאלצתי להשאיר הודעות לאליזבת ולהמתין שתחזור אלי.בסופו של דבר חזרה אלי ב-16.8.06 עם תשובה שלא ניתן להחזיר את דמי הרישום מכיוון שמועמדותי עדיין על הפרק.לאחר שהסברתי לה שוב ושוב כי זה לא מה שהוסבר לי בעת תשלום דמי ההרשמה (שאקבל תשובה סופית כבר ב-7.8.06) ושלא הייתי מסכים להמתין כל כך הרבה זמן מלכתחילה (מכיוון שהייתי מאחר את ההרשמה במוסד אחר) ומן הסתם שלא הייתי משלם את דמי ההרשמה אם כל הפרטים היו ברשותי, ציינה אליזבת כי בכל זאת לא אקבל את כספי חזרה.

עלי לציין שכבר ב-10.8.06 לאחר שהודיעו לי כי עדיין אין תשובה אם התקבלתי למכללה או לא נרשמתי למוסד אחר.נכון להיום אני רואה בתשלום של 375 ש"ח גזילה לשמה מכיוון שלולא הייתי מיודע מראש כי יתכן מצב שלא אקבל תשובה במועד שנקבע לא הייתי משלם את הסכום.

אודה לכם אם תחזירו לי את כספי.

בברכה,
אדי
כספי סוג הנזק :

המכללה למנהל רשל"צ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה