פרטי התלונה

תלונות המכללה למנהל רשל"צ

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המכללה למנהל נושא התלונה:
אברהם גדי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

הנני כותב לך שורות אילו ברגשות מעורבים.

שמי גדי ואני סטודנט במכללה למנהל שלוחת חיפה ולומד בקורס סוכני ביטוח,
במסגרת הקורס אנו לומדים את יסודות הכלכלה,

בתאריך 1 למאי 2011 נבחנו במקצוע הנ"ל אך לצערי לא עברתי את המבחן,
ומאוד התקשתי להשיב על השאלות, בדיעבד התברר לי שגם חברי הסטודנטים התקשו לפתור את המבחן,

בברור מעמיק נמצא שרק כ- 4 סטודנטים מתוך כ-81 עברו את המבחן,
בשיחה עם הרשות לני"ע (הרשות הבוחנת) הבנתי שהמעבר הארצי הוא כ-50 אחוז.

אז התחוור לי שהמכללה לא הכינה אותנו כראוי למבחן,

כשאני מנסה ליצור קשר עם הנהלת המכללה להביע את טענותי, אני נתקל בחוסר מענה,

מסקנתי היא: שהמכללה ברמת הניהול - כשלה, אינטרס המלכ"ר הוא השכ"ל ולאחר התשלום
לא רואים את הסטודנט ממטר - הוא לא נחשב.

אם תוכלי ליצור עימי קשר, אודה לך.



גדי אברהם
052-3482301
[email protected]
חפשו אותי בפייסבוק
עוגמת נפש סוג הנזק :

המכללה למנהל רשל"צ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה