פרטי התלונה

תלונות המכללה למנהל רשל"צ

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ההוראה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לקורס הנהלת חשבונות שהתקיים פעמיים בשבוע בערב - ימי שני ורביעי. במהלך הקורס היו תלונות קשות על המרצה ולאחר מספר חודשים המרצה עזב באמצע שיעור והתפתר...רק לאחר האירוע הקשה בזה המכללה בדקה את רמת הלמידה בקורס והוחלט לשדך את הקבוצה לקבוצה אחרת , המשמעות היתה שמשנים את ימי הלימוד וכמו כן מאריכים את הקורס כדי לעמוד בדרישות התמ"ת. אני כמובן מצר על ההתעוררות המאוחרת של המכללה וגם מודה על רצונם לפתור את הבעיה. אך לצערי הימים החדשים ללימוד אינם מתאימים לי, כמו כן דחיית תאריך המבחן והארכת הקורס. על כן אני מבקש החזר כספי על כך ששלמתי לקורס ולא קיבלתי את התגמול הראוי. מודה מאוד.שמעון
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :

המכללה למנהל רשל"צ שירות לקוחות

, תגובה:
ליפז דניאלי, א. פניות התלמידים שם ותפקיד:


התלמיד שמעון שליכטר העלה את הטענות במכתבו מיום 27.12.2012 וזכה למענה מפורט ומנומק במכתבו של מר גל שרעבי, מנהל לימודי תעודה, מיום 10.1.13. בתמצית הדברים, התלמיד לא עמד בדרישת הנוכחות בקורס, כך שממילא וללא קשר לטענותיו המוכחשות, לא היה יכול להיבחן במועד שביקש.
תגובה:
לתלמיד הוצע להשלים את החסר, אולם תחת זאת העדיף התלמיד לנסות ולבקש החזרים שלא כדין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה