פרטי התלונה

תלונות משרד ראש הממשלה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מחדל "דרך חיים". נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
5.12.2010
.
לא מחדל- "דרך חיים".

איך הגענו למצב כזה עגום , במהירות כל כך גדולה?

הדליקה שפרצה בכרמל גילתה במלוא מערומיה את אוזלת היד של הנהגת המדינה. זה החל ב-73 מלחמת יום כיפור, דרך מלחמת לבנון, ואסון הכרמל הנוכחי.
אין על מי לסמוך. נגמרה הצניעות והבושה. הנהנתנות האישית שולטת בכל.
אנו אזרחי המדינה כבר יודעים זאת שאין ביכולת ההנהגה להגן עלינו. האם הם עצמם יודעים זאת?

איך הגענו למצב שהעם מתעב את ההנהגה, אינו סומך עליה, אינו מאמין לה, בז לה וחרד לזמנים הקשים והסכנות שבפתח.
אנשים דואגים לאזרחות אירופאית וזרה אחרת, כי אינם מאמינים ביכולת המדינה להתקיים ולשרוד לעד.

איך התרגלנו והסכמנו לתרבות של "סמוך" ו"יהיה בסדר", להנהגה רדודה שלא רואה ממטר, אלה את טובת המגזר שהמפלגה באה לייצג ושתמות המדינה.
במקום להפוך לעם אם חוקה אחת (אין עד היום), כפי שעמים מתהווים, ו-63 שנים זה זמן מספיק לכך, הפכנו לשבטים מגזרים ואינטרסנטיים המנצלים את משאבי העם בעזרת הלוביסטים הגדולים ביותר שמצליחים לרוקן את המדינה מחובתה ואחריותה הכללית לכל העם.
כיצד הגענו לכל כך הרבה מפלגות מגזריות שמונעות התנהלות אחרית של המדינה?
גם אנחנו האזרחים חלק מכך.
לא עוד.
אני קורא מכאן להתארגנות אזרחית רבת עוצמה שתכריח את ההנהגה לחדול, לדרוש מפוליטיקאים שהולכים להנהיג את המדינה ולקבל את ההנהגה עלינו האזרחים, יושר אישי, יושר ציבורי, התנהלות כשרה, וכישורי הנהגה כפי שנבחרים אנשי מקצוע בשוק החופשי.
די לא עוד, לא נשתוק, נצא מהאדישות.
יש ביכולת שלנו האזרחים לשנות את פני החברה.

צריך להאמין, ולא לתת למדינה למות.


אליעזר גרינברג
אזרח-מעכו

סלולר : 050-8318890


משרד ראש הממשלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה