פרטי התלונה

תלונות בודי שופ

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ישמעאל 5 בני ברק; כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 14/04/2013 התבשרתי כי למכר שלי נולד ילד. בעקבות פרסום של חברת "בודי שופ" על מוצרי התינוקות החדשים שלהם, החלטתי לגשת ולקנותם עבורו.
באותו בוקר נכנסתי לאתר האינטרנט "בודי שופ" ע"מ לראות אילו מוצרים הם משווקים ואילו מהם מתאימים לצרכיי.
בעודי נכנסת לאתר האינטרנט שלהם, שמתי לב ל"באנר" הנקרא "קופון". נכנסתי לקופון ובו היה ניתן להדפיסו ואכן הדפסתיו. למותר לציין, כי עד רגע כתיבת מכתבי זה באנר הקופון עדיין מופיע באתר האינטרנט שלהם
בשעות אחה"צ הגעתי לסניף של בודי שופ ב-"דיזנגוף סנטר" כאשר הנני יודעת מה ברצוני לרכוש, כמובן יחד עם הגשת הקופון.
בעודי מבקשת מהמוכרת לרכוש כמה מוצרים שלהם, נתתי לה את הקופון אך זו אמרה לי כי המבצע נגמר וכי כתוב על הקופון שתוקפו הינו עד 31/3/2013. המוכרת התקשרה למנהלת הסניף ומסרה לה את בקשתי לנצל את הקופון אך זו סירבה בטענה שפג התוקף, עוד מסרה לה כי אם ברצוני לשוחח עם שירות הלקוחות היא תיתן לי לשוחח עמם באותו הרגע, וכך עשתה המוכרת אך לא היה כבר מענה בשירות הלקוחות (השעה היתה 17:30).
כמו כן, בהיותי מסתובבת בחנות, ראיתי כי מופיעים שלטים בגין הנחה של 65% על המוצר השני לא כולל בישום וזאת עד ליום 30/04/2013. שאלתי את המוכרת האם אני יכולה לרכוש גם מוצרי תינוקות, אמרה לי שכן.
מה שלא היה כתוב, שההנחה הנ"ל היא בגין מחיר המוצר הנמוך מביניהם, רק לאחר ששאלתי את המוכרת היא ענתה לי שכן ומאחר והייתי כבר בסוף הקנייה לא היתה לי ברירה אלא לקנותם וזאת מאחר והקנייה נעשתה שעה לפני כניסת ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל והחנות היתה טרם סגירתה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ראשית פיצוי על הטעיית לקוח ווידאו לרשום את כל תנאי המבצע פתרון נדרש :

בודי שופ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה