פרטי התלונה

תלונות בית מלון רג'נסי

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בערב ראש השנה התארחנו 21 איש במלון. ארוחת החג הוגשה קרה, לכל אחד בשלב אחר לא היה תיאום בהגשת המנות. לא היו מנות ילדים לילדים. לא נראה כי המחיר הלם את השירות ואת האיכות. התאכזבנו מאוד. הרגשנו שהמעמד לא מכובד. הובטחה לנו אינטימיות כשהיינו בהיכל ענק וחסר אווירה. פשוט מביש. חשוב לציין כי העלות מיצגת יוקרה והמהות דלות
פיצוי הולם / החזר כספי פתרון נדרש :

בית מלון רג'נסי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה