פרטי התלונה

תלונות בית מלון רג'נסי

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סופ"ש כושל במלון רג'נסי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובן זוגי הזמנו לילה אחד בסוף השבוע בתאריכים 13-14/02/09.
לילה אחד של ניתוק ופינוק. ניתוק מעבודה ולימודים, לשנינו נגמרה תקופת מבחנים והחלטנו לעשות אתנחתא קצרה, ולחזור לספסל הלימודים בכוחות מחודשים.
אמנם פברואר בארצנו היא עונת החורף, אך בתאריכים אלו שרר בארץ מזג-אוויר חם יחסית. מזג אוויר נפלא לטייל בו בירושלים! לאחר בוקר של טיולים הגענו לבית המלון, עייפים ורצוצים, לציין כי לאחר צ'ק אין מהיר, קיבלנו את המפתח לחדרנו (זמן רב לא יצא לי לראות מפתחות לחדר במלון...והכוונה למפתח מתכת ולא לכרטיס-מפתח כפי שנפוץ במלונות רבים)
לאחר התברברות קלה בשטח המלון (שהתחילה בקומות שמסומנות באופן מוזר: קומת כניסה שמסומנת כקומה מס' 6 וכלה בהסבר לא ברור של פקידת הקבלה: מעליות מאחורי המראה העגולה... ככה שיצא שחיפשנו מראה עגולה דקות ארוכות, במקום פשוט לומר ימינה או שמאלה...) נכנסנו סוף-סוף לחדרנו.
מבט קצר בחדר, ואכזבה בפניי, השתדלתי נורא שלא להחצין את סלידתי בפניי בן זוגי בכדי לא לאכזב אותו, אך ניכר שגם הוא מאוכזב קשות. שנינו שמרבים לטייל ולהתארח בבתי מלון וצימרים בתדירות גבוהה יחסית, הורגלנו בסטנדרטים אחרים לגמרי!
החדר שמתגלה לנגד עיניי הינו חדר מיושן, עם ריהוט מחוסר סגנון לחלוטין, שידות שולחן וכיסא שלא יודעים את מקומם.. מנורות-אהיל בכל מקום, שלא לדבר עם מנורה אחת שכלל לא הצלחנו לכבות ובן זוגי נאלץ להזיז את המיטה כדי לאתר את החיבור לחשמל ולכבות אותה אחת ולתמיד...
הטלויזיה- קצת לא ברור לי איך מלון שמדורג 5 כוכבים מחזיק טלויזיות שכאלה בחדריו. טלויזיה מעידן אחר לגמרי.. רק נגיד שהיא מימים שעדיין לא היו בהם שלטים-רחוקים. (והגדילו לעשות והוסיפו איזה קומבינה עלובה שמאפשרת להוסיף לה שלט-רחוק).
המיני-בר לא ברור אם הוא עבד כלל במשך כל החופשה, כיוון שחשבנו שהוא צריך זמן כדי להתקרר, אפילו לא הטרחנו את עצמנו להתלונן על כך.
אבל, מעל הכל, גולת הכותרת: ה מ ז ג ן !
ובכן, כמו שאמרתי, נכנסנו לחדר, אחרי יום טיולים כשחם בחוץ, והדבר הראשון שחיפשנו הוא איך מדליקים את המזגן, אחרי נסיונות כושלים להפעיל אותו, התקשרנו למרכזייה במלון, כדי לקבל סיוע... ושם התקבלה התשובה הבאה: אין שום אפשרות להפעיל את המזגן על קירור כיוון שמדובר במערכת מיזוג עם שליטה מרכזית שמכוונת כעת לחימום בלבד!
דבר שאילץ אותנו לצאת מהחדר עד שיתקרר היום.
על אף המחיר ה"זול" יחסית ששילמנו עבור הסוף שבוע, לא קיבלנו שום תמורה לכספנו.
החופשה הקצרה היתה לבלתי נסבלת, אך כיוון שמדובר היה ביום שישי במועד קרוב לכניסת שבת, החלטנו ל"העביר אותה" מבלי לעשות עניין גדול ולחפש בשעה לא הגיונית מקום אחר ללון בו.
לא רק שלא נחזור להתארח במקום, אלא נעשה כל שנוכל כדי שמכרנו לא יאלצו לחוות את החוויה שאנו מחפשים לתקן בסוף השבוע הראשון שנוכל לקחת לעצמנו.


עוגמת נפש סוג הנזק :

בית מלון רג'נסי שירות לקוחות

, תגובה:
דרור דנינו, מנהל אגף ח שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי להודות לך על הזמן והמאמץ בכתיבת תגובתכם בנוגע לשהותכם האחרונה במלוננו.
אנו במלון רג'נסי ירושלים מבקשים להעניק לבאי המלון ולאורחינו את השירות הטוב האפשרי, ועל כן הרשי לי להביע את צערי על העובדה לפיה לא הצלחנו לעמוד במלוא ציפיותיכם.
צר לנו שהחדר לא תאם את ציפיותיכם. בימים אלו אנו נמצאים בתהליך של רכישת אביזרים ושיפור המראה של כלל החדרים במלון. בנוסף, מערכת המנעולים מוחלפת בימים אלו למערכת אלקטרונית חדישה.
כמו ברוב מוחלט של המלונות בארץ, מערכת המיזוג המרכזית יכולה לפעול על חימום או על קירור ואין אפשרות לברור בין שני מצבים אלו. בימים בהם שהיתם במלון הטמפרטורה בירושלים נעה בין 10-19 מעלות. במזג אויר כזה, מערכת המיזוג עובדת על חימום.
לסיכום, אנו מתנצלים על הרגשתכם בעקבות האירוח ואשמח לשוחח איתך ישירות בנוגע לדרך בה נוכל להעניק לכם חוויה מתקנת.
תגובה:
על מנת להיטיב עם הרגשתכם וכמחווה של רצון טוב אשמח להעניק לכם כניסה זוגית חד-פעמית לספא המלון ושימוש במתקני הספא הכוללים בריכה מחוממת, בריכות ג'קוזי, סאונות יבשות ורטובות, חמאם תורכי אותנטי וחדר כושר משוכלל.תוקף הזמנה זו הינו לשנה מהיום.
במידה תרצו לשוחח עימי ישירות ניתן לעשות זאת דרך מרכזיית המלון בטלפון 02-5331234 או דרך פרטי ההתקשרות המופיעים באתר האיטנרנט של המלון www.regency.co.il
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה