פרטי התלונה

תלונות בית מלון רג'נסי

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב למתן העתק דוח נפילה בשטח המלון נושא התלונה:
ארקושין אסתר שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
לח"י 32 ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת פעילות עיון דו לילית , 9-11.08.09 של עמותת המורים , במלון רג'נסי ירושלים,החלקתי בשעה 16:10 באולם " ולנטינו"בעת הגשת " קפה ועוגה".
טרם הגעתי, למלצר המלון שעסק בהכנת מיחם המים( שהיו פגומים- הברז לא נסגר כהלכה ) והקפה וסדור השולחן נשפכו מים חמים על הרצפה.
המלצר ניגב בצורה רשלנית , לא הושם שלט כנדרש המזהיר בפני החלקה.
בעת שנגשתי לכוון השולחן החלקתי ונפלתי על הרצפה תוך כדי בלימת הנפילה באמצעות ידיי ,הרגשתי שכתף שמאל נחבלה.
יש לי עדים ומולא לעמותת המורים דו"ח נפילה מסודר.
דיילת העמותה, חגית חממי נהגה כראוי והזמינה את קב"ט המלון , עידו פרנקו, שמילא דוח נפילה שלא לפי דווחי בקשתי שיקריא את הכתוב כי לא היו בידי משקפי קריאה. הדוח לא היה לרוחי . בקשתי העתק על מנת שתהיה הוכחה בידי על הגשת תלונה למלון.הנ"ל סרב לתת לי העתק לאחר קבילותי ופניית הדיילת התייעץ טלפונית עם מנהל המלון מר דנינו דרור והנ"ל קבל הוראה לא לתת לי העתק.
פניתי לדיילת הקבלה במלון ודרשתי בתקיפות לשוחח עם מנהל המלון ובאורח פלא הוא יצא מחדרו.
מר דנינו סרב בתוקף ואמר שזה על פי תקנון וכללי המלון.וחובת ההוכחה עלי ומי יודע בכלל שנפלתי??, זוהי טענתי והוא אינו בטוח בכך . ההחלקה והנפילה היתה בשטח המלון והוא התנער מכך . ציינתי שיש לי עדים , כל הקבוצה חזתה בנפילה בשל מחדל של אחד מעובדיו ועתה הוא מתנער בציניות כאילו הדבר לא ארע .
לאחר שיחה קולנית מאוד עמו, הוא מסר לי דף ובו שורה אחת "מסכנה":
"ביום ה-10 באוגוסט פנתה הגב' אסתר ארקושין לקב"ט המלון ודיווחה לו שנפלה בקומה 4 של המלון באולם " ולנטינו".
תלונתי נסובה בעיקר סביב התנהגות והתנהלות מנהל המלון. הכל מתנהל על מי מנוחות עד שקורה משהו. מדוע ההתנערות הזו? מדוע לא נעשה ברור עם חלק או עדי התאונה,מדוע לא הוזמן המלצר שעבד באולם הנדון?
כרגע אני בבדיקות צילומים ואולטרה סאונד שנקבע לשבוע הבא הכאבים חזקים , מקווה להחלים מהר.
לרג'נסי , ירושלים , אני לא חוזרת.תלונה תמסר לעמותה והם יסיקו את מסקנותיהם.

בית מלון רג'נסי שירות לקוחות

, תגובה:
דנינו ד, מנהל המלון שם ותפקיד:
אורחת המלון ציפתה לקבל אישור מהמלון בדבר נפילתה כביכול. בשיחתנו האורחת ציפתה שהנהלת המלון תגבה עדויות מחבריה לקבוצה ועל בסיס עדויות אלו תתן לאורחת אישור על כך שהיא נפלה כביכול במלון. כמובן שאיננו מוסמכים לתת אישורים מסוג זה.

לאחר פנייתה ולאור בקשתה קיבלה האורחת אישור בדבר הדיווח שלה בנוגע לנפילה, אישור שלא מאשר את דבר הנפילה עצמה אלא את הדיווח בלבד.

כמובן שבמידה והאורחת תעביר פניה בנוגע לנפילה לטענתה, אנו נבדוק אותה כמקובל.
תגובה:
במידה והאורחת תעביר פניה בנוגע לנפילה לטענתה, אנו נבדוק אותה כמקובל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה