פרטי התלונה

תלונות אקווה בר

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אקווה בר: תלונה על שיטת מכירות מגעילה ומפחידה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
3DSystems סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר התקשרו מאלצם לאשתי לתאום טיפול במכשיר המיני-בר שלנו.
תואמה פגישה ליום ראשון 18/09/2016 לשעות הצהריים.
הגיע בחור בשם תומר (פרטים מלאים שמורים אצלי) ולכאורה פתח את המכשיר לטיפול.
מיד כשפתח אמר לאשתי שמיכל מים קרים שלנו חלוד ולא בריא לשתות ממנו.
המליץ להחליף מכשיר מיד כי זה לא בריא.
אשתי מאד נבהלה ממצא זה בגלל שאצלנו צורכים הרבה מים מהמכשיר ובעיקר יש לנו נכד קטן ששותה רק מים ממכשיר זה.
החליטה להתקשר אלי מידית לפתרון הבעיה.
העבירה אלי את הבחור שניסה לשכנע אותי להחליף וזה ממש לא בריא מה שקורה בתוך המכשיר.
הסברתי לו שאני משלם שרות מלא מיום קנית המכשיר ועם יש בעיה במיכל אז זה בעיה שלכם ושיחליף את המכל עם צריך.
גם אמרתי לו שהמכשיר שקניתי מכיל מכלי נירוסטה והוא ענה שרק מיכל מים חמים הוא נירוסטה.
אמר שמקרה כזה לא חלק משרות והביטוח וצריך במקרה זה להחליף מכשיר והוא יכול לדאוג לי למחיר ממש טוב.
התחלתי להתעניין מה הוא מציע ותוך כדי כך בדקתי מחירים ברשת.
הציע לי את המכשיר "קומפקט" ואמר שיסדר לי מחיר ממש טוב, במקום 3300 יעשה לי ב- 2800 בתשלומים.
תוך כדי כך אני מסתכל באתר ורואה שמחיר המכשיר הוא 2180 וגם בודק המלצות ברשת ורואה שזה מכשיר כישלון ומלא תקלות.
הוא המשיך בשכנועים ואמר לי שמכשיר זה מכיל מכלי נירוסטה ומערכת קירור LG, עניתי לו שזה מה "אמור" להיות לי היום.
תוך כדי הדיבורים הבנתי שמשהו לא תקין ושאלתי אותו עם הוא שרות של "הדס" והוא ענה שכן, זה משולב עם אקווה וטבע בר (פעם ראשונה ששמעתי על שיתוף הפעולה)
זה התחיל לעורר את חשדי אז המשכתי לנסות להבין מה קורה.
המשכתי בכיוון של החלפת מכשיר והוא בא בהצעה.... "נותן לך מחיר טוב 80 שח לחודש על המכשיר קומפקט ותמשיך את מסלול האחריות שיש לך היום (בהדס)"
זה כבר היה השיא, מניסיון של שנים עם חברת "הדס" אני יודע שככה הם לא עובדים.
עם עוד כמה משפטים עם הבחור הבנתי שיש פה ניסיון ל"עקיצה". זרמתי עם הבחור כדי להוציא ממנו את מספר הטלפון שלו לכאורה כדי לחזור אליו.
אני בא מעולם המכירות ודבר כזה לא ראיתי בחיים שלי.
שיטת מכירה מגעילה שמנסה להפחיד אנשים.
החלטתי שאני עושה הכול שאנשים אחרים לא יפלו בפח הזה.

המכשיר נשאר פתוח עם הברגים על השיש כשהלך.

אני לקוח של הדס מזה כשש שנים ומאד מרוצה מהשרות שלהם.
כמובן שהתקשרתי מיד לחברת הדס לברר עם זה שלהם ועם אמורה להיות בעיית חלודה במכשיר והם פשוט נדהמו לשמוע את הסיפור!
יש לי מכשיר עם מכלי נירוסטה ומערכת קירור LG
הם מבקרים אותי כל שישה חודשים ובודקים שהכול תקין, מנקים את המכל ומחליפים פילטרים.
רשום אצלם שבביקור אחרון (אפריל 2016) הכול היה תקין.
כמובן גם שאלתי על המכשיר שהמליץ הבחור והתשובה הייתה שהם הפסיקו למכור אותו כי הוא מלא תקלות.

בערב הגעתי הביתה וכמו שאמרתי קודם תומר השאיר את המכשיר פתוח אז החלטתי לראות את מה שהוא ראה במיכל, לא דובים ולא חלודה.
מיכל נירוסטה נקי לחלוטים עם מים קרים וצלולים.

עוגמת נפש סוג הנזק :

אקווה בר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה