פרטי התלונה

תלונות מלון נובוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יום כיף שנהרס, זלזול בלקוח, בתנהגות בלתי הולמת של צוות מלון נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב הגעתי ליום כיף למלון נובוטל בים המלח. מעליות לא עבדו , רק מעלית שבת אחת פעלה, עקב כך נאלצנו לעלות במדרגות. ירדנו לספא על ורצינו לקבל לוקרים. ישבה בחורה אחת בלבד בשם אנגל שבקושי עבדה, והיו המון אנשים שנרשמו לטיפולים. ביקשתי ממנה לוקר והיא אמרה שצריך לחכות בסבלנות, לשאלתי מדוע אין עובדות נוספות היא התעלמה. אחרי 20 דקות שלהמתנה, נתתי לה 50 ש"ח וביקשתי שני לוקרים, אך היא טענה שיש להוסיף 10 ש"ח, לא היו לי 10 ש"ח, ביקשתי ממנה להחזיר עודף ואז ענתה אנגל: גברת, אנחנו לא מחזירים עודף. התשובה ניתנה בצעקה, זלזול ולעג, כנראה שגברת שכחה ששילמתי כסף עבור שהיה במלון. לאחר עוגמת נפש כה כבדה ומצב רוח ירוד הלכנו להסעה לים המלח שהייתה אמורה לפי דבריהם של אנשי צוות לצאת כל 5-10 דקות. חיכינו כ-15 דקות ואז הגיעה הסעה, היות ואנשים נדחפו ללא טור, נשארנו לעמוד בשמש, כדבר של נהג ההסעה בעוד 5 דקות הייתה אמורה להגיע הסעה נוספת. הסעה הגיעה כבור 15 דקות ושוב אנשים נדחפו, שאלתי את הנהג מדוע אין סדר ומדוע הוא נותן לאנשים לעלות ללא טור? הנהג בהרמת קול לא נעימה צרח עלי: גברת, זו לא בעיה שלי, זה לא תפקיד שלי לשמור על הטור, אני לא ראיתי מי היה קודם, ביקשתי ממנו לקרוא לאחראי אך הוא התעלם מדברי ונסעה. בכניסה לא היה שום אחראי ביקשתי לקרוא לאחרי, יצאה בחורה לא נעימה ועדישה ששאלה מה קרה? הסברתי לה שאני כבר חצי שעה עומדת בשמש ואין סדר בהסעות, אנשים עולים בלי טור . תשובתה של הבחורה הייתה: אולי תדברי בשקט כאן לא שוק? חבל שאת אותו המשפט לא אמרה לגברת אנגל ולנהג שבאמת התנהגו כמו בשוק. אמרתי לה שתטפל בנהג החצוף, אך היא התעלמה מדברי. אמרתי לה שרגלי לא תדרוך בבית מלון והיא אמרה שאין לה בעיה. בסופו של דבר הגיעה הסעה, הנהג אפילו לא טרח להתנצל. אותו סיפור קרה חזרה, נאלצנו להמתין בשמש. בקיצור שעתיים של הנופש נגזלו עקב שירות לקוי ומזלזל.
מגבות נקיות לא היו בזמן, נאלצנו להמתין, כוסות שתיה לא היו, בחדר אוכל לא היה נקי.
וגם ספא טוען שיפור.
רגלי לא תדרוך יותר במלון נובוטל, אדאג גם כן לעדכן את כל חברי ומכרי על שועה שעברתי.
עלבון, כספי, סוג הנזק :

מלון נובוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה