פרטי התלונה

תלונות מלון נובוטל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהמלון,מהשירות ובכלל נושא התלונה:
עגם תומר שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
סגרנו 2 משפחות שרוצול לנפוש יחד-נופש במוריה קלאסיק ל2 לילות,ביקשנו באתר הוטלס שבו נסגרה העסקה (וזה מופיע גם בהזמנה) חדרים צמודים+מרפסות.יש לציין שהזמנו את החדרים שבועיים קודם לכן וגם קיבלנו אישור במייל שהערותינו נקלטו במערכת.שהגענו למלון ק הופתענו כי המלון לא ערוך לקבל ככ' הרבה אנשים,אין חנייה מספיקה וכולם חוסמים את כולם,קיבלנו את החדרים בשעה 3.15 ולהפתעתנו קיבלנו חדרים בקומות שונות בכלל וללא מרפסות!! לאחר וויכוח עם הנציג בדלפק שהיה בכלל לא אדיב,קיבלנו מאישה נחמדה שהיא עובדת שם כמנהלת קשרי לקוחות הבטחה שלמחרת נעבור לסוויטה בשעה 11 בבוקר ויהיו חדרים צמודים.כמובן שהמלון לא עמד בזה ולמחרת העבירו אותנו רק בשעה 2-3 לחדרים (רגילים בהחלט) רק עם מרפסת,חדר שנקרא מיני סוויטה..
האוכל בארוחת הערב היה טפל למדי,המלון נקי ומסודר זה באמת אין מה לומר אבל השירות מתחת לכל ביקורת,המלצרים גרועים,בארוחת הבוקר למשל,יש שתייה חמה רק בהגשה עצמית ולך תמצא כפית קטנה בכדי לערבב את הקפה..בארוחת הערב המלצר הושיב אותנו ליד שולחן שבכלל לא היה שם סכו"ם והיינו צריכים לחפש אותו בכל חדר האוכל בכדי ישערוך לנו ושיביא קנקני מים (שהיו ריקים על השולחן).משחקי הפלייסטשיין בחדרים לא עבדו.
ציינו בהזמנה תינוק+ילד.כמובן שלא הביאו לנו לול עד שהתקשרנו,ואז לאחר שעה וחצי הביאו לול שבור,ואז לקחו אותו להחליף,אבל לאחר שעה וחצי ושהתקשרנו לראות מה קורה,הודיעו לנו שאין עוד לולים והלול בתיקון...!! אתם מאמינים?? מלון 5 כוכבים...שבועיים קודם לכן היינו במלון גינוסר שזה מלון 4 כוכבים והכל שם היה ככ' נפלא לעומת המלון הזה שלעולם לא נשוב אליו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בשל היום הראשון וכל הטרטורים שעברנו.המלון בזבז לנו את החופש. פתרון נדרש :

מלון נובוטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה