פרטי התלונה

תלונות משרד החוץ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שגרירות ישראל בבודפסט, התנהגות בלתי הולמת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר ש.ז. פניתי לשגרירות ישראל בבודפסט, כמו בחמש השנים הקודמות,לקבלת אישור, עבור בטוח לאומי , שאמי בת 93 חיה ומתגוררת בבית אבות בבודפסט. עד כה במשך השנים, לא היתה שום בעיה, התקשרו לבית האבות והרופאה או מנהלת בית האבות אישרה שאמי חיה.
בתאריך הנל הסתבר שכל צוות השגרירות התחלפו לא הכרתי איש, הסברתי לפקידה החדשה שילון לימור את הבעיה ואז מעבר להתנהגות מאד לא מנומסת, היא גם טרחה לומר לי שקודם עבדו בשגרירות "ליצנים" במילים אלו.
גם התבקשתי להביא את אימי ברור לכם שגילה המופלג לא כל כך פשוט להביא אותה לשגרירות, בקשי הולכת תשושת נפש וניצולת שואה ההסבר לא עזר לי
ולמחרת ביום סגריר וקר אחרי שעה הצלחתי להוציא את אימי עם מונית ולהביא אותה לשגרירות ומי בדק את התמונה הדרכון והסתכל עליה היה קצין הבטחון
שהציע לי לא להתלונן, עבדו פה ליצנים זאת היתה הערתו. אבל על המכתב
שהיא חיה והופיעה בפניו חתם הקונסול נסים איתן, שאפילו לא טרח לבוא לראות
אותה.
האם שגריר ישראלי, לא יכול לבוא לבקר אשה קשישה שבקושי הולכת ואיננה יכולה להתאפק לשירותים האם זוהי צורה להתנהגות ובואדי לא להשמיץ צוות קודם
להבא, בחודש מאי אזדקק שוב לאישור והנהלת בית האבות\ לא מסכימה יותר להוציא את אמא אלא מבקשת או לאשר את היותה חיה או ביקור של מישהו לאישור
תודה בברכה אייזלר חגית בתה של ארנשטיין לאה ת.ז. 08511941
מתגוררת באילת ת.ד. 3291 מיקוד 88127 טלפון 08 6373544
אודה לכם על טיפולכם או העברת התלונה למשרד החוץ בירושלים
נציגות לא מכובדת של ישראל בבודפסט סוג הנזק :
בדיקת התלונה ותיקון העוול בפעם הבאה פתרון נדרש :

משרד החוץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה