פרטי התלונה

תלונות משרד החוץ

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לישראלים בשגרירות תאילנד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תאילנד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רוב המטיילים בתאילנד המגיעים לשגרירות בעיקבות בעיה מסויימת.הגענו לשגרירות בעיקבות גניבת הדרכון.בתור ישראלי אתה מצפה שהמקום הראשון שיעזור לך בשעת צרה הוא השגרירות.במידה ולא הייתי שומע תלונות נוספות לא הייתי פונה.אך כמוני מס' רב של ישראלים טענו כי היחס שם מתחת לכל ביקורת , ההרגשה לא ביתית ולא חמימה והתשובות שם ניתנות באופן גורף ולא נכון לפעמים.וחבל שבית חב"ד עוזר מבחינת תשובות וטלפונים יותר מהשגרירות.לציין כי היתה שם אישה מאוד נחמדה אך היה שם מישהו שאפילו שמו לא עניין אותי מרוב צורת ההתבטעות שלו.אין זה המקום לפרט והתלונה כאן שטחית וכללית בתקווה שההאנשים שם יתעוררו ויתנו יחס יותר לבבי לישראלים שגם ככה מרגישים בתאילנד כזרים.[הטיפול בתאילנדים במקום שבאו להוציא ויזות קיבלו יחס הרבה יותר עדיב מהתאילנדית שעבדה במקום]
עלבון סוג הנזק :
החלפת אנשים במקום פתרון נדרש :

משרד החוץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה