פרטי התלונה

תלונות דורל מצלמות

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מצלמה שנלקחה לתיקון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחלת בנימין 44 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 16.4.06 מסרתי מצלמת מינולטה לתיקון אצל דורל מצלמות, מרח' נחלת בנימין 44 תל אביב. לאחר כשבוע התקשר אלי מר דורל ואמר לי שעליו לשלוח את המצלמה למעבדה בחו"ל והתיקון יארך כחודש ימים. לאחר כחודש ימים נוסף התקשרתי אליו על מנת לברר מה קורה עם המצלמה ולטענתו המצלמה יצאה לחו"ל רק באותו שבוע בו התקשרתי, כלומר חודש לאחר שמסרתי אותה לתיקון, ולפיכך עלי להמתין חודש נוסף. משעבר גם החודש הנוסף התקשרתי שוב למר דורל, והוא אמר לי שעדיין ממתינים לחלק החלופי הדרוש לתיקון המצלמה. עברו מס' שבועות נוספים בהם מר דורל ממשיך להגיד לי שממתינים עדיין לאותו חלק מסתורי הנחוץ לתיקון המצלמה. בתחילת חודש יולי לחצתי עליו שיחזיר לי את המצלמה בין אם תוקנה ובין אם לאו, ואז הודה מר דורל שלמעשה לא ניתן כלל להשיג את החלק החלופי הנחוץ ואין ביכולתו לתקן את מצלמתי. משביקשתי לקבלה בחזרה, הוא התחמק בטענה שהיא בחו"ל ואין הוא יודע מתי היא תחזור (!). המשכתי להתקשר אליו שבוע אחרי שבוע במשך שלושה שבועות עוקבים, ובכל שיחה דרשתי במפגיע כי יחזיר לי את המצלמה. מר דורל אפילו לא טרח להתנצל או להתחמק יותר, הוא פשוט אמר שהוא לא יודע מתי המצלמה תחזור ושאין בכוונתו לברר זאת.
כיום, ארבעה וחצי חודשים לאחר שמסרתי את המצלמה לתיקון, היא עדיין אינה ברשותי, ולא שמעתי דבר ממר דורל. נראה לי שהוא אינו מתכוון להחזיר לי את המצלמה אי פעם, יתכן שהיא אבדה לו, איני יודע את הסיבה. אני רק יודע שמדובר במצלמה שעלתה לפני שלוש שנים 700 דולר בארה"ב ושאני רוצה אותה בחזרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
השבת המצלמה בחזרה פתרון נדרש :

דורל מצלמות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה