פרטי התלונה

תלונות מערכת המשפטית במדינה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת גם בעניין תביעות קטנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2008 קניתי כרטיס טיסה לארה"ב דרך חברת הנסיעות וואלה טורס. לפני רכישת הכרטיס הדגשתי לסוכנת הנסיעות כי חשוב לי לדעת כמה יעלו דמי הביטול- כי מסיבות אישיות ייתכן שלא אוכל לעלות על הטיסה. הסוכנת אמרה בפניי כי דמי הביטול יעלו 100$ והיא אף נתנה לי "טיפים" כיצד להחזיר את הכסף הזה על ידי אישור רפואי במידה ואעשה ביטוח רפואי.משרכשתי את הכרטיס ויום למחרת החלטתי לבטל את כרטיס הטיסה קיבלתי מייל האומר כי דמי הביטול אינם 100 דולר אלא 320. כתבתי להם כי אין מצב שאני אשלם סכום כזה על טיסה שלא טסתי. אציין כי נשלח אליי חוזה שלצערי הרב- לא קראתי. החוזה הינו חוזה אחיד האומר כי דמי הביטול הינו 100 אחוז!!!! ולא דולר!!
הסוכנת הבטיחה לי כי העניין יטופל ואני אזוכה- לכן לא פניתי לחברת האשראי ולא ביטלתי. הסוכנת אמרה לי כי אני יזוכה אך הטיפול לוקח זמן. המתנתי כחודש ימים וסוכנת הנסיעות " וואלה טורס" זיכתה את כרטיס האשראי שלי במחצית מהסכום. שהתקשרתי לשאול מה קורה אם היתר - נאמר לי על אותו עניין עם החוזה שחתמתי על 100 אחוז ולא 100 דולר! הגעתי למשרדי וואלה טורס והם אמרו כי הם יטפלו בנושא ולא ברור להם למה חברת התעופה עשתה את השינוי והעלתה את דמי הביטול- הם אמרו לי כי אקבל זיכוי בחודש מרץ 2009. בחודש מרץ 2009 קיבלתי טלפון האומר לי להגיע ולקחת את הזיכוי המגיע לי. כשהגעתי למשרדים גורשתי בבושת פנים ונאמר לי כי לא מגיע לי יותר כלום. שאלתי את מנהל שירות הלקוחות אם הוא לא זוכר את השיחה שנערכה ביננו בחודש ינואר והוא אמר שלא וכי אותהמנהלת של הסוכנת שהייתה נוכחת בשיחה והבטיחה לי שדמי הביטול יהיו 100 דולר פוטרה והיא אינה עובדת שם יותר.הוא אף איים כי יזמין לי משטרה אם לא אעזוב את המקום. כל תחנוני ובקשותיי לא קיבלו מענה וחשבתי שעליי למצות את הדין ולפנות לבית המשפט לתביעות קטנות ושם לעשות סוף לסיפור הזה.
אציין כי הכרטיס עלה 1270 דולר וזוכיתי על מחצית מהסכום - כך שכביכול שילמתי דמי ביטול של קרוב ל 600 דולר.הגשתי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות, שקיבלתי את כתב ההגנה גיליתי שקרים כתובים שחור על גבי לבן. לפני שהגעתי לדיון ניסיתי להשיג את אותה מנהלת בשירות לקוחות של וואלה טורס והקלטתי את השיחה שם היא אומרת בפירוש שאם היא תגיע לבית המשפט היא תעיד לטובתי!! שלחתי לבית המשפט את תמלול השיחה וביקשתי לזמן מטעם מבית המשפט- כיון שזה תביעות קטנות ולי אין מושג במשפטים לא ידעתי מה ההליך. בחודש אוגוסט 2009 נערך הדיון הראשון ובו השופט מר חיים טובי אמר כי כיוון שהדגשתי את החלקים החשובים בשיחה עם אותה מנהלת הוא מקבל את זה סרוק ובעקבות כך קרה שהוא לא יכל לראות את הכתוב. הוא ביקש לזמן את אותה מנהלת למתן עדות ודחה את המשפט בחודשיים. ניסיתי עשרות פעמים להשיג את אותה מנהלת בטלפון לאחר סינונים רבים היא אמרה לי כי היא אינה מוכנה להגיע ולהעיד מסיבות אישיות ( מה שמובן מאליו כי ענף התיירות הינו קטן והיא אינה רוצה לפגוע בעתידה). שלחתי שוב את התמליל שיחה, את הקלטת השיחה ובית המשפט כלל לא טרח לשמוע אותו. שהגעתי בחודש פבואר( לאחר 2 דחיות נוספות מטעם אילוצים של בית המשפט) כבוד השופטת הפלא ופלא התפלאה כי היא איננה רואה את הנציגה של וואלה טורס ( הגיעה מחליפתה) שהיא מכירה בבית המשפט- היה חסר רק שהן יתחבקו והתנשקו. אחי עבד בוואלה טורס עלה לדוכן העדים והעיד מדוע עזב את וואלה טורס כיוון שזאת איננה חברה אמינה ובכל פעם שקרתה לו טעות שהיאר באשמתו בלבד!!! הממונים עליו אמרו לו לשתוק ולא להודות בכלום וגבו שוב כסף מהלקוחות.
למרות העדות, למרות השיחה המוקלטת, למרות התייצעות עם עו"ד אסף מידני שהינו מומחה בתחום התיירות- הם אינם מוכנים להשיב לי את כספי!!! בטענה כי חתמתי על חוזה!!! והחוזה הוא מעל הכל!!! הרי אם חוזה היה מעל הכל למה קיימים בתי משפט- האם לא לעשות צדק?? שלחתי להם פסק דין ששמה של אותה מנהלת עלה גם בהבטחות שווא שלה ובאחד מסיכומי השופט נאמר כי אחד מכליו של בית המשפט הינו שיקול דעת. לי אין כוונת זדון לפגוע בוואלה טורס אך וואלה טורס כן רוצה להרוויח על גבי כסף. יתרה מכן שאמרתי שיביאו את הסוכנת נסיעות ( לא המנהלת בש"ל- נאמר בין כותלי בית המשפט שהיא איננה עובדת בוואלה טורס. במהלך חזרתי הבייתה מהדיון התקשרתי למוקד וואלה טורס ביררתי אם שני אכן עובדת ונאמר לי שכן!! מדובר בנוכלים ורמאים שמשקרים בבית המשפט- ובית המפשט נותן להם לגיטימציה וכל זאת על ידי חוזה חתום!!
אני כבר אובדת עצות אינני יודעת מה עליי לעשות שכן אם בית המשפט איננו מחפש את הצדק אז מי כן??????

מערכת המשפטית במדינה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה