פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיטולי האגיס פרידום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חמתי רכשה לבני בן ה-5 חודשים חבילת טיטולי האגיס פרידום בשבוע בו יצא מבצע 10% יותר, מיד כשהביאה לי את החבילה ראיתי שלא מדובר באריזת המבצע אבל ויתרתי, מכיוון וכבר היתה לי חבילה אחת בבית לא פתחתי את החבילה החדשה.
ליפני מס' ימים פתחתי את האריזה וגיליתי שמדובר בגירסה ישנה של טיטולים. העברתי את בני לטיטולי פרידום רק אחרי ששינו את הטיטול, קודם לכן השתמש בסופרים היקרים יותר. אני לא מרוצה מהטיטול הישן ולא נראה לי הגיוני שאשלם מחיר מלא על טיטול ישן ולפי כך טוב פחות. פניתי לחברה ולתדהמתי קיבלתי תשובה שאריזה פתוחה לא ניתן להחליף (מה שמתקבל על הדעת) ושהטיטול הוא טוב בכל מקרה ובמילים אחרות בעיה שלך. אני חושבת שלא מגיע לצרכן לקבל סחורה טובה פחות- הרי לא היו מוצאים גירסה חדשה אם היא לא טובה יותר ושחברת האגיס צריכה לפצות בדרך כל שהיא לקוחה שרוכשת אך ורק טיטולי האגיס מרגע לידתו של בנה. היחס והתגובה של האגיס מאכזבים ולא ראויים וחבל שזו דרך ההתיחסות ללקוח.
עלבון סוג הנזק :
כל פתרון מניח את הדעת מלבד ביטול התלונה במענה ש"הח פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה