פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיתולים האגיס נושא התלונה:
צאפאני יחזקאל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏07 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד. 231 רמלה כתובת:
רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בפנייתינו לשירות הלקוחות של חברת חוגלה נאלצנו מספר פעמים להמתין בטלפון ולאחר מענה הנציג/ה אמר שיחזור אלינו אחראי שיטפל בתלונה , כמובן שלא חזר אלינו אף אחד, לכן התקשרנו שנית ורצינו מענה הולם לפנייתינו הנציגה אמרה שתשלח לנו מעטפה בדואר שאלייה נצרף את חיתול הפגום בצירוף תיאור הפניה.
אכן שלחנו את החיתול וצירפנו מכתב תלונה לחברת חוגלה יבואנית האגיס רשמית בישראל (רשום על שם לקוח 18847 כרמונה מירית סימוכין:331271),
ראוי לציין שאנו משתמשים בחיתולי האגיס באופן קבוע מזה זמן רב מאז שילדינו נולד (שנה וחודשיים)
לאחרונה הילד שלנו מרטיב באופן קבוע בלילה והחיתולים אינם סופגים כלל בניגוד לפירסומים של החברה, אני רוצה לציין שאין מדובר בכל החבילות של האגיס שיש ברשותנו אך מתוך 6 חבילות שרכשנו ישנם 2 חבילות ששימוש בהם גורם להרטבה, יתר על כך ציינה החברה שקיימת סדרה של חיתולים שבהם נמצא בייצור.
לפנייתינו חזרה מנהלת מחלקת צרכנים קרן שרף במכתב בדואר בו מצויין כי בבדיקתם במעבדה במפעל העלו כי החיתולים תקינים ועומדים בדרישות התקן אך נקבל פיצוי בסך 30 ש"ח.
מיותר לציין שמחיר חבילת האגיס היא 56 ש"ח והפיצוי שניתן לא הולם ולר מספק במיוחד על הסיוט שאנחנו עוברים מידי יום.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם או פיצוי של מספר חבילות האגיס שאותם נאלצנו לזרוק פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה-מנהלת שימור לקוח שם ותפקיד:
קיבלנו חיתול שעבר לבדיקת בקרת איכות שלנו.
החיתול נבדק בכל רמת הפרמטרים המחמירים ביותר של קימברלי קלארק ונמצא
תקין. חוגלה נוהגת לפצות כל לקוח שפונה גם אם המוצר תקין לכן שלחנו לגב' כרמונה
תווי קניה ע"ס 30 ש"ח כשי ולא כפיצוי על חבילה שהייתה תקינה.
תגובה:
למרות כל האמור לעיל, ומכיון ששביעות רצון הצרכן חשובה לנו,
אשמח לשלוח בנוסף לשוברים מארז רביעיית מגבונים לחים של האגיס.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה