פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
ברגר חלי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בני בן חודשיים ו-3 שבועות. מגיל שבועיים בחרתי להשתמש להחתלה, בטיטולים של חברת חוגלה- טיטולים פרימיום. עד כה, השימוש בטיטולים של חברת חוגלה גרם לי להיות מרוצה מאד, ולבחור להמשיך לקנות ולהשתמש בטיטולים אלה. הרכישה האחרונה, בה קניתי 2 חבילות טיטולים מידה 3- היתה מאכזבת מאד.
לתדהמתי גיליתי שבשונה מהטיטולים שמשמשים אותי עד כה, הטיטולים האלה שונים. אחת הסיבות לבחירתי את הטיטולים של חוגלה, היא פס הדבקה רחב במיוחד, ונוח לשימוש, גורם לכך שהטיטול ישב נוח על התינוק. לתדהמתי, גיליתי שבטיטולים האחרונים שקניתי- פס ההדבקה צר הרבה יותר, לעיתים אפילו לא נדבק כמו שצריך, הטיטול זז ולא יושב נוח על התינוק, למרות שלפי משקלו- הטיטול אמור להיות מתאים לו.
רכשתי 2 חבילות שלצערי אני נאלצת לא להשתמש בהן, החבילות שוכבות בביתי למקרה "חירום" בלבד..
אשמח לדעת מדוע קיבלתי מוצר שלטעמי הוא פגום? האם מכרו לי מוצר ישן או ששחברת חוגלה שינו את צורת הטיטולים?
כספי סוג הנזק :
בעיקרון חשוב לי יותר לדעת האם להמשיך לקנות טיטולים של חברת חוגלה או לא, זה תלוי באם הטיטולים יהיו כמו שהיו עד כה עם פס הדבקה רחב או ששונו לפס הדבקה צר? תודה.. פתרון נדרש :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה