פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיתולים עם חיתוך עקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחבילות חיתולים שרכשנו, התברר לאחר הרטבות חוזרות ונשנות של הבן שלי את בגדיו הן בגן והן מתוך שינה, שהלשוניות הקדמיות של החיתול קצרות במס' סנטימטרים מחיתולים תקינים. כנראה החיתוך נעשה עקום. החברה טרטרה אותי לדואר על מנת לשלוח לה את החיתול. לאחר המתנה של כשבועיים פניתי אליהם ונאמר לי כי החיתול נמצא תקין... וכי הם שולחים לי תווים על סך 60 ₪ לקניות הביתה. התקלה נראית לעין, זהו לא משהו שאפשר לבדוק אותו ולמצוא שהוא תקין. הסברתי לנציגה כי זוהי כבר הפעם השנייה בתוך פחות משנתיים שאנו חווים תקלה בחבילות החיתולים שאנו רוכשים. החיתול לא ספג טוב היות והלשונית הקצרה לא אטמה את החיתול והבן שלי נאלץ להעביר ימים שלמים בגן כשהוא עושה על עצמו פיפי, וכן להתעורר באמצע הלילה כשכל המיטה והבגדים שלו בחורף רטובים!!! אני לא מבינה מדוע החברה הזאת לא עושה בקרת איכות נורמלית המתבקשת ממוצרי תינוקות.
בכוונתי לפנות לחברת האגיס העולמית על מנת לקבל מענה לבעיות חוזרות ונשנות עם החיתולים, ולשלוח להם את החיתול על מנת שגם הם יוכלו להתרשם ממה שקורה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה