פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיטולים נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי שילדתי בשעה טובה קניתי טיטולים של האגיס שלב 1 השתמשתי בכמה מהם מתוך החבילה אחרי שראיתי שאחד מהם נקרע והשני התינוק היה מלא קקי ופיפי עד לצוואר התלוננתי והם שלחו לנו שובר זיכוי של 20 ש"ח אמרו שזה נקודתי
פתחתי עוד חבילה ואותו דבר הם לא סופגים שוב התלוננתי והם אמרו שכנראה צריכים שלב יותר גדול אבל עובדה שבפפמפרס זה לא קורה הילד קם יבש.
יש אצלי עוד 3 חבילות סגורות הם אמרו לי להחליף אותם ברשתות אחרות אבל אין לי את הקבלה ואי אפשר להחליף בלי קבלה ובחברה אמרו שהם לא מוכנים להחליף לי אותם אבקש לטפל ב]פניה זו בדחיפות תודה

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
קרן שרף מנהלת שרות צרכנים שם ותפקיד:
רונית שלום ,

בהמשך לפנייתך אלינו , קיבלת זיכוי של 40 ש"ח לאחר פנייתך השניה בנוגע לחבילה שטענת שחווית נזילות.
ממה שהבנתי נותרו לך 3 חבילות שלמות נוספות ושהמידה איננה מתאימה לתינוק שלך . אי לכך אשמח להחליף לך אותם למידה 2 .
תגובה:
אנא צרי עמנו קשר למוקד שרות הצרכנים בטלפון 1-800-42-32-32 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה