פרטי התלונה

תלונות חוגלה

תלונות הכל לילד

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות המוצר ואי קבלת מענה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היי , שמי ספיר אמא לילדה בת שנתיים ואחד בדרך בע"ה. ברצוני לשבח את חברת " בייבי - סיטר " מקבוצת DPL על טיטולים יוצאים מן הכלל , המחיר נוח הסחורה מעולה וזה זמין בהרבה סופרים שקרובים לבית . דבר אחד שמאוד מפריע לי .. לאחרונה הגננת של הילדה אמרה לי שכמה טיטולים נקרעו לה בזמן שהיא באה לסגור ולכן נאצלה להשמיד כמה מהם ( 5 - 6 ) בהתחלה חשבתי שזה חד פעמי והפלא ופלא זה גם קרה לי. כמובן שאין ביכולתי להשמיד כל כך הרבה טיטולים ולכן השתמשתי בהם ככה , שמתי תחתון וכמובן שהילדה התלכלכה כי הטיטול לא סגור היטב . אז כחברה באמת גדולה .. שהפכה להיות חלק בלתי נפרד בחיי ואני מוציאה הרבה כסף בייחוד שהולך להיוולד לי עולל נוסף שגם אתו אשמח להשתמש במוצרים שלכם , אשמח לתגובה מכם ולשיפור המוצר בעתיד על מנת שאמשיך לרכוש מוצר זה ולהתלהב כל פעם שמדברים עליכם .

נ.ב - האתר שלכם לא מאפשר לשלוח תגובה כזו או אחרת בטופס " צור קשר " בין אם שלילית או חיובית
כספי סוג הנזק :

חוגלה שירות לקוחות

, תגובה:
מירב - נציגת שירות דיגיטל חוגלה קימברלי שם ותפקיד:
שלום רב , התלונה הגיעה בטעות לחברת חוגלה קימברלי , אנא דאגו להעביר את התלונה הנ"ל לגורמים הרלוונטיים תגובה:
חג שמח ! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה