פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה באחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מזרן בחודש פברואר בערוץ הקניות והספקית היא חברת "איקס מרקט" מס הזמנה שקיבלתי מערוץ הקניות היא 5880612,לאחר כחודש הבנתי שהמזרן לא מתאים לנו הוא פשוט גורם לכאבי גב ומאוד לא נוח.לאחר שפניתי מספר פעמים לחברה לא קיבלתי שום פיתרון אמרו לי שאין מה לעשות כי המזרון הוא בגודל 160/200 ויש הרבה אנשים כמוני שהמזרן לא מתאים להם,ההצעה היחידה שקיבלתי היא שאם אני ירצה להחליפו זה יעלה לי כמו מזרן חדש.השירות שקיבלתי היה מאוד לא נעים והרגשתי שאין למי לפנות
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי/מזרן חדש פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים בוחניק מנהל שם ותפקיד:
שקר,מעולם לא נאמר ללקוח כי אין מה לעשות ,לקוח שהשתמש יותר מ 14 יום לא יכול לבטל אולם אני ממליץ ללקוח להגיע למפעל ולהחליף למזרן מתאים יותר אולם זה כרוך בתשלום גם בהובלות והחלפה לחדש,לקוח שקונה בדיוור ישיר ולא מגיע למפעל להרגיש את המזרן,יתכן שדרגת הקושי שהזמין לא מתאימה לו , קשה לאחד ואותה דרגת קושי רך לשני כל אחד ותחושותיו תגובה:
להגיע למפעל לבדוק מזרן אחר ולשדרג בתשלום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה