|
|
|
|
|
|
מוצר ושירות גרוע ביותר |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מיטה דרך ערוץ הקניות בינואר 09. אי אפשר להשיג אתכם בטלפון באופן קבוע.
ביום חמישי 10.9 התקשרתי והתלוננתי שהמיטה וחצי נראית חורקת ומרעישה על כל
תנועה. הבטחתם לחזור בתחיל השבוע לתאם לקחת את המיטה לתיקון??? ולהשאיר
אותי 3 ימים בלי מיטה. חברה רצינית מגיעה עם מיטה חדשה כדי לא לגרום לעוגמת נפש על מוצר שנראה כך לאחר 8 חודשים. עד היום 15.9אף אחד מטעמכם לא
התקשר לתיאום הטיפול - אני אמליץ לכל מכרי לא לרכוש מוצרים שלכם וחבל...
|
טיפול גרוע בלקוח |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איקס מרקט שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיים מנהל |
שם ותפקיד: |
כאשר ניתן שרות כמו כל מוצר חייבים לקחת את המוצר למפל מה לעשות צריך להסתדר עם מוצר אחר למיטה אחריות 7 שנים לא יתכן שכל תיקון ניתן מיטה חלופית חדשה או חלופית ישנה שלא ידוע מי ישן עליה לפני כן |
תגובה: |
לתאם שרות בימים נוחים יותר |
פתרון: |
|
|
|