פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרון ובסיס לקויים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
קניתי מערוץ קניות מזרון כשביקשתי מיטה,קיבלתי בסיס.
האספקה הייתה בזמן (ה-8 לאפריל יום שישי) רק שלאחר קבלת המזרון הרגשתי ממנו ריח חזק מאוד של אצטון ודבק,ובשבת בבוקר למחרת קמתי עם כאבי ראש,סחרחורת ובחילות.
ביום ראשון מיד התקשרתי לערוץ הקניות וביקשתי שיחליפו את המזרון במהירות כי הריח מאוד חזק,וידוע שהאדים של הדבק יכולים להיות קטלניים.
הם ביקשו ממני שאני אפנה לחברה שסיפקה את המזרון-אקס מרקט.
אף על פי שהמזרון נקנה מערוץ הקניות.
מיום ראשון (ה-11 לחודש) עד היום (ה-14 לחודש) בזבזתי אלפי טלפונים על ערוץ הקניות ועל אקס מרקט,וכל אחד מבטיח הבטחות גדולות שיטפלו בהקדם האפשרי,או בתוך 14 יום.
הסברתי להם לא פעם ולא פעמיים שיש לי בעיות רציניות בגב,לכן קניתי את המזרון הזה.
כמו שציינתי למעלה הריח בלתי נסבל ונאלצתי לבטל את העסקה.
אני מבקשת את עזרתכם כי אף אחד לא חוזר אליי,ואני תקועה עם מזרון שלא ניתן לשימוש.
לא ציפיתי לשירות כזה גרוע,חסר אחריות,מחברה שמחשיבה את עצמה כחברה אמינה ויעילה.


עוגמת נפש סוג הנזק :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה