פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה מזרון מספר הזמנה שנימסר לי 6139653 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.06.2010 בערב הזמנתי מזרון בערוץ הקניות למוחורת התקשרו אלי ואמרו לי שהמזרון יגיע אלי ביום חמישי תאריך 01.07.2010 שמחתי מאוד אמרו לי שזמן שהם צריכים להגיע בין השעות1-5 עם התראה של חצי שעה.עוד באותו יום כבר פיניתי את המזרון הקודם שלי בתקוה שאקבל את המזרון החדש.כאשר ראיתי שהשעה כבר 4 אחר הצהרים הרמתי טלפון לשרות לקוחות של ערוץ הקניות והם השיבו לי שהם לא מצליחים לתקשר עם המפעל נתנו לי גם את מספר הטלפון ניסיתי להתקשר ולא היתה תשובה. התקשרתי שוב לערוץ הקניות והם אמרו לי שהם יבררו מה קרה ויחזרו אלי.הם באמת חזרו אלי ביום שישי בבקר ואז שוב הייתי צריכה לספר הכל בחזרה נאמר לי שתוך 48 שעות יצרו איתי קשר.לצערי אני ובעלי נאלצנו לישון על הריצפה לאחר שאף אחד לא טרח להודיע שלא מגיעים.זאת לא הפעם ראשונה שאני רוכשת מוצרים אך לא קרה לי דבר כזה.אני מקווה שהעינין יטופל במהירות כי זה לא נעים לישון על הריצפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה