פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיווק מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אזור תעשיה ברקן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/2/2010 רכשנו דרך ערוץ הקניות מזרן סופר אורטופדי.(תעודת משלוח 1517) המזרן סופק בזמן. כחודש לאחר השימוש במזרן נוצר שקע במקום השכיבה. לאחר מאמצים מרובים (תמיד הקווים עמוסים) הצלחנו ליצור קשר עם ערוץ הקניות ונאמר לנו שיצרו איתנו החברת המשווקת = איקס מרקס בע"מ, אזור תעשיה ברקן. הדבר לא נעשה. לאחר מס' ימים נוסף - שוב יצרנו קשר עם ערוץ הקניות ואמרו שיבוא לבדוק את המזרן ואם אכן הוא לא תקין - יקחו לתיקון!!! ( מדוע לתיקון מזרן שאמרו לשמש למספר שנים רבות ואחרי כחודשיים - כבר לא תקין?!?!) באו - אמרו שנכון, המזרן לא תקין ולקחו לתיקון. לאחר יומיים - החזירו. לאחר 3 ימים - חזרה הבעייה, ובמקביל - התקשרו לומר שרוצים לקבוע מועד להחזרת המזרן. (לא עושה רושם של בלאגן??? על איזה מזרן ישנו עד עכשיו) אמרנו שהמזרן כבר אצלינו, אבל הבעייה חזרה ואנחנו לא מרוצים. אמרו שידברו עם החברה המשווקת , והיא תיצור קשר. במקביל - ביקשנו גם אנחנו את הטלפון של החברה המשווקת, כדי לנסות זאת בעצמינו... מיותר לציין שהם לא עונים לטלפונים ולא חוזרים ללקוח. ב 7/6/2010 וב - 12/7/2010, וב 19/7/2010 שוב ניסינו לדבר עם ערוץ הקניות ולבקש לבטל את העסקה. המזרן לא עונה על הצפיות, לא רוצים אותו, הוא לא אורטופדי ולא כלום!!!! אין אפשרות, לא להחזיר , לא לפיצוי ולא לתפוס את החברה המשווקת.
ההתנהלות מתישה אותנו, הפסדנו ימי עבודה בגינה (פעם שבאו לקחת את המזרן לתיקון, ופעם שהחזירו... ומי יודע - אם יתעקשו שוב לקחת לתיקון... עד מתי??? )
פיצוי עלות המזרון - (איננו רוצים בו ) פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה