פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גימור לא נכון של המוצר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי דרך ערוץ הקניות ספה שאתם משווקים מיד כאשר הספה הגיעה התלוננתי שהגימור הוא נכון. אחרי שבועים שלחו מישהוא לבדוק הוא טען שלהספות אותו דבר. הנימוק לא מספק . אני משלמת וזכותי לקבל סחורה עם גמור נאות. הגימור צריך להיות בגב הספה עם סיכות שמיועדות לריהוט ולא למחברות.
אבקש לטפל בעיניני
עוגמת נפש סוג הנזק :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
לצערי אין ברשומנו לקוחה בשם ארושס חנה אפשר לקבל מספר הזמנה כדי להגיב תגובה:
למלא גם מספר הזמנה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה