|
|
|
|
|
|
גימור לא נכון של המוצר |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי דרך ערוץ הקניות ספה שאתם משווקים מיד כאשר הספה הגיעה התלוננתי שהגימור הוא נכון. אחרי שבועים שלחו מישהוא לבדוק הוא טען שלהספות אותו דבר. הנימוק לא מספק . אני משלמת וזכותי לקבל סחורה עם גמור נאות. הגימור צריך להיות בגב הספה עם סיכות שמיועדות לריהוט ולא למחברות.
אבקש לטפל בעיניני
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
איקס מרקט שירות לקוחות
, תגובה:
|
חיים מנהל |
שם ותפקיד: |
לצערי אין ברשומנו לקוחה בשם ארושס חנה אפשר לקבל מספר הזמנה כדי להגיב |
תגובה: |
למלא גם מספר הזמנה |
פתרון: |
|
|
|