פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהספקת מזרון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני הזמנתי דרך ערוץ הקניות מזרן זוגי, המזרן לא הגיע ב14 יום המובטחים וקביעת הספק הייתה לאחר ימים אלו, הספק לא הגיע ורק אחרי שעתיים וחצי הם נזכרו להודיע שהם לא מגיעים.
יום למחרת התקשרו לתאם ליום אחרי זה, שוב הם לא הגיעו וגם טענו שלא עניתי בטלפון, היה 2 טלפונים זמינים לאורך כל הזמן, שוב יום למחרת התקשרו לתאם פגישה ושוב הם לא הגיעו וגם לא טרחו להודיע, איזה מין שירות החברה הזאת מספקת כשהם מבטיחים משהו ולא מקיימים, וכן אם תהיתם המזרון עדיין לא הגיע

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
לצערי הלקוח לא מדייק ,הנסיונות לספק לא צךחו ו אף יום ה אחרון המובילים היו ליד ביתו והנ"ל לא ענה .כתובתו איננה ברורה כי הוא גר במושב ללא מספרי בית ואף אם המוביל היה נכנס למושב לא היה מוצא לכן הלקוח אשם לא פחות ספק אחר היה מחייב בהובלה נוספת מה שאנ ו לא עושים תגובה:
לתת כתובת מדוייקת וטלפונים נוספים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה