פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזרן זוגי לידר - פגום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב05.2009 רכשנו דרך ערוץ הקניות מזרן זוגי לידר (נאמר לנו שזה מזרן מעולה) לאחר כשנתיים המזרן קיבל עיוות רציני וכבר לא נוח לשינה כפי שהיה. יצרנו קשר עם הספק איקס מרקט ואמרו לנו שלוקחים את המזרן לתיקון (ללא מזרן חלופי) - היחס שקיבלנו מהנציגה היה גרוע וזרקה אותנו מאחד לשני במקום לפתור את הבעיה. בינתיים אנו תקועים עם המזרן הפגום ללא התייחסות מצידם.
תיקון המזרן בהקדם האפשרי. פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה