פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיטה שלא סופקה למרות שתואם מועד הספקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד ה10/8/11 התקשרו אלי מאיקס מרקט לתאם הספקה למיטה שהזמנתי בערוץ הקניות ההספקה תאמה ליום ה' ה11/8/11 בין השעות 12-16 אחר הצהרים באותו יום ה' התקשר אלי המוביל והודיע לי כי הוא לא יספיק להגיע בשעות שנקבעו וכי הוא מעונין להגיע בסביבות 21:30ל:22:30 ואני הסכמתי לשעות אילו בשעה 23:00 התקשרתי אל המוביל לבדוק מדוע הוא לא הגיע אלי והוא לא ענה לי. דיברתי עם ערוץ הקניות לגבי כך שהוא לא הגיע ונאמר לי כי המיטה תסופק רק ביום א' מאחר ואני נסעתי לנופש לא יהיה מי שיקבל את המיטה ולכן ביקשתי שידברו איתי לתאום הם לא יצרו איתי קשר ביום א' אך אני יצרתי קשר עם ערוץ הקניות פעמים רבות ביום ב' חזרו אךי מאיקס מרקט ואמרו לי שביום ה' 18/8/11 ידאגו לספק לי את המיטה וביום ג' ידאגו ליצור איתי קשר על מנת לתאם שעה מדויקת מאחר ואני בטיול ולא יודעת באיזו שעה אני ההיה . לאחר שחתי אתם התקשרו מערוץ הקניות לבדוק איתי אם דברו איתי וסיפרתי להם את מעללי השיחה ונאמר לי הם יתקשרו לוודא שהמיטה הגיע אלי לא דובים ולא יער לא מצד איקס מרקט לא מצד ערוץ הקניות . ביום ה' 18/8/11 התקשרתי לבדוק עם ערוץ הקניות מתי תגיע אלי המיטה ונאמר לי שהיא לא תסופק היום מאחר לא תאמו איתי שעת הגעה וכבר אין להם שליחים שיוציאו את המיטה יום.והם נתנו לי את הטלפון של איקס מרקט שם זכיתי לקבל זלזול בלקוח שחקו בי כמו ביויו בין הנציגה שיר לאביבית ושיר העמידה אותי על קו הטלפון למשך זמן ארוך ונשמעה דרך קו הטלפון מבצעת שיחות חולין עם חברתה ולאחר מכן אמרה כי היא מעברה את התלונה לבעל העסק וכי הוא בודק להוא לי את המיטה לא דובים ולא יער לא בעל החברה ולא מיטה מערוץ הקניות. ובאותו יום נאמר לי גם שהמיטה תסופק רק ביום ג'23/8/11 היום 22/8/11 התקשרתי לערוץ הקניות לבדוק שאכן המיטה תגיעה סוף סוף ביום ג' כפי שנאמר למורת רוחי ביום ה'' ע"י שיר מאיקס מרקט ונאמר לי שהם יעשו מאמצים לספק את המיטה עד סוף השבוע. למרות ששילמתי הובלה בסך של 380 ש"ח לפי דרשת ערוץ הקניות ולמרות הידיעה שאני מסרתי את המיטה הישנה שלי ואין לי מיטה כבר מהתאום הראשון ב11/8/11 שנתבקשתי להכין את החדר ריק ופנוי לקבלת המיטה שלא סופקה ולמרות שערוץ הקניות מודע לכך אינו דואג לי כלקוחה שחבתה טעות מצדם בלבד ולמרות פניותי החוזרות והנישנות על מצב בריאותו של בעלי שחולה במחלה קשה ואינו יכול להמשיך לישון על מחצלת ללא מיטה.אבקש את תיפולכם המהיר בתלונה חריפה זאת.
בזבוז זמן מועקה נפשית סוג הנזק :
הספקת המוצר וכן פיצוי הולם פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
הלקוחה אכן לא קבלה בפעם הראשונה לתאום מהסיבה שהמוביל נתקע עם המשאית
המוביל הודיע מראש והתנצל ,הלקוחה ביקשה ביום ה הספקה להיום נאמר לה כי אין מוביל לאזור שלה ולכן מתואם להיום
תודה
תגובה:
סבלנות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה