פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות על הפנים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרן לפני כשנה שאחרי 3 חודשים כבר היה בתיקון כי הוא שקע. הובטחו לי 15 שנה אחריות על המוצר. הוא נלקח תוקן וחזר.
אחרי חודש הוא שקע שוב אבל כבר לא היה לי כוחות לישון על הריצפה כי אין מזרן חלופי. אז דחיתי את המסירה לתיקון.ב 4 לחודש נובמבר לקחו את המיזרן קבעו שעה מ2 עד 6 ובאו ב8 וחצי. לקחו מאה שבעים שח הובלה בלי קבלה. ועדיין לא חזר . היה אמור לחזור שבוע שעבר וב8 וחצי בערב התקשרה בחורה לומר לנו שהנהג עשה תאונה . בקיצור אין לי מזרן אין לי 170 שח הובלה ואין לי עם מי לדבר.
נ.ב. היום כבר ה23 בנובמבר
כל הרשימה נכונה סוג הנזק :
להחזיר לי את המזרן פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה