פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות לאחר קניה נושא התלונה:
כהן עליזה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מיטה מתכווננת דרך ערוץ הקניות, המיטה אכן יפה אבל לא נוחה בפניה לספק
רכשתי תוספ ויסקו למזרון אשר נאמר לי שאם יהיה בסדר יוכנס למזרון אך הבטחות לוחד ומעשים לחוד יושבת שם כאילו מנהלת שרות לקוחות בשם רותם שאני מחכה מזה3 חודשים שתחזור אלי, פעם ענה לי בחור בשם חיים שלמיטב הבנתי מנהל/בעלים של המפעל הבטיח לשוב אלי תוך יומיים אך עד היום לא שב לפני חודש וחצי שוחחתי עם אביבה שהבטיחה לשוב אלי תוך יום אך ללא הועיל לפני כשבוע
חזרה אלי אחת הבנות וכשהתרעמתי עליה היא הבטיחה לי שהיא תדאג שחיים יחזור אלי אך ללא הועיל אני ממתינה עדיין לשירות
לעינייננו המיטה מתחילה להתפרק ולא תהייה לי ברירה אלא לפנות להרכעות
אבל הם לא מבינים שלקוח לא מרוצה ממוצר זה לא בריא להם.
חיים אני עדיין ממתינה לתשובתך
שירות לקוי ואי מתן שרות לאחר קניה סוג הנזק :
לקיים הבטחות שהובטחו פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
הלקוחה אכן רכשה מיטה חשמלית המזרנים מספוגים,לבקשתה ביקשה תוספת וויסקו אלסטי לניסייון קבלה יח' ויסקו לניסיון נפרדת ,ואכן זה מתאים לה ביקשה את הוויסקו כחלק מהמיטה נאמר לה כי צריך בשביל זה מיטה חדשה לא ניתן להלביש למיטה שקבלה וזה כרוך בתשלום מיכאן הלקוחה מסרבת לשלם את השדרוג וזאת הסיבה שלא הוחלפה לה לחדש עם תוספת וויסקו ,ברשותה היום מיטה חשמלית ו וויסקו 4 ס"מ יחידה נפרדת .ולא כיחידה מובנת במיטה
תגובה:
את כל השינויים לבצע בפקס לשם תעוד פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה