פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לאחר קניה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מיטה מתכווננת נשברו ברגים באחת המיטות באו והזיזו את הבסיס ואיש השירות אמר לי שיבואו להחליף בסיס עברו כבר חודשיים ימים ומעלה עד היום
טרם קיבלתי שירות אני ישנה על מיטה עקומה, מה גם שישנה אשת שירות בשם
רותם שאני מחכה ומחכה שתשוב אלי אך ללא הועיל, הייתי מאד שמחה אם הייתם
מעט קשובים ללקוחת שלכם.
רכשתי מזרן נוסף ויסקו כאשר גודל המיטות הוא 200X80 בהתחלה קיבלתי מזרנים
בגודל 75X200 כאשר החליפו לי אותם החליפו ב-75X200 ו-75X185 הייתי מאד
שמחה גם שיחליפו לי אותם בגודל שהייתי אמורה לקבהל 200X80
מה גם שהובטח ע"י חיים לחבר אותם למזרן עם סקוצים אבל טרם בוצע,
מנגנון אחד כבר 3 חודשים לא עובד אבל אין התייחסות לזה מצד איקס מרקט
מאד הייתי רוצה לקבל שירות נורמלימ.
אי קבלת שירות סוג הנזק :
להחליף מזרנים ויסקו במתאימים ולחברם עם סקוצ' כמו שהובטח להחליף בסיס מיטה ולהחליף מנגנון פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה