פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות לאחר קניה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
צר לי שזו הדרך שאני מתנהלת מולך המיטה מתפרקת היה איש שירות אשר אמר כי
צריך להחליף את בסיס המיטה נכון להיום המיטה עומדת עקום אצלכם במפעל לא
נותנים שרות כיאה.
אבקש קבוע עימי מתן שירות כי גם לפקסים אינכם מגיבים אני ממתינה לרותם שתחזור אלי עם הפקס ששלחתי אליה.
לגבי תוספת ויסקו יש לי אחת בגודל 0.77X200 ואחד 0.77X1.90 אני שילמתי עבור תוספות ויסקו של 0.8X2.00 אי לכך אבקש להחליפם לגודל הנכון .
אני מסבירה זאת לבנות אצלך אך ללא הועיל
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת שרות פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
חיים מנהל שם ותפקיד:
הלקוחה שדרגה את הוויסקו למיטות כיחידות נפרדות.אולם מאז הלקוחה מבקשת להחליף את המיטות וליצור מזרנים עם הוויסקו מובנה למזרון כיחידה אחת,הוסבר כי הליך שכזה כרוך בתשלום שהלקוחה לא מוכנה לשלם כל הנסיונות להסביר לא צלחו
צר לי אני מוכן להחליף את המיטות כבקשת אולם בתשלום.
תגובה:
לפני שמשדרגים מוצר רצוי לבדוק טוב ואף לבקש בכתב את השינוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה