פרטי התלונה

תלונות איקס מרקט

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זהירות - לא מספקים את הסחורה נושא התלונה:
גורמס רענן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אזור התעשיה ברקן כתובת:
אין סניפים - ערוץ הקניות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
איקס מרקט - זהירות !! דרך ערוץ הקניות
חיפשנו מזרן,וראינו הצעה זולה בערוץ הקניות - עם הבטחה לאחריות ל 10 שנים.התפתינו..והגב לחץ קשות לבצע את הקנייה.הבטיחו לנו אספקה תוך 19 ימים.
למחרת (!) התקשרו מחברת איקס מרקט ותיאמו מועד ליום שאחרי בין 11-15.שמחנו על המהירות...
המוביל לא הגיע..ישבנו בבית כמו אהבלים.הוא התקשר אמנם להודיע שהוא בדרך...אבל כנראה שהוא בא ברגל מאילת ( לירושלים).כשהתקשרנו לשאול למה הוא לא מגיע הגיב בצעקות " מה אני עובד אצלכם ? שאתם עומדים לי בזמנים.."
התקשרתי לערוץ הקניות ומחינו על הזלזול..הם יצרו קשר עם הספק,שנציגתו מיהרה לטלפן ( לא להתנצל חלילה) ולקבוע מועד חדש.
שוב,יום שישי בין 11-15 . חיכינו חיכינו..בכינו בכינו ומי לא בא ? כן. המזרן . התקשרנו למוביל שהיה לנו את המספר שלו.הוא טען שלא איתו דיברנו..
וכשביקשנו טלפון של מנהל להבין למה פעמיים נקבע אתנו ולא מגיעים,נתן לנו טלפון של "מנהל" בשם סמי.
סמי התנצל,אמר שמדובר בנהג חדש..שטעה..והבטיח לנו מועד נוסף,יום שלישי עד שעה 12 גג!! ואני אפצה אתכם." כדבריו.
יום שלישי הגיע ומה טוב חלקי..יושב (שוב) ומחכה לאדון הבטחות בע"מ.. כן.גם הפעם הם לא הגיעו.
התקשרתי לצעוק קצת ולא היה מענה באף טלפון שם.ולהפתעתי הטלפון צלצל בצהריים,והנציגה רותם(אותה אחת.יש שם רק אותה בחברה) התקשרה בכלל לקבוע מועד למחרת ואמרה שהיא מתפלאה איך בכלל "סמיר" ( סמי מיודענו) התחייב לנו ,שהוא בכלל לא מנהל ולא קובע..ואין בכלל משלוח לכיוון שלנו באותו יום..ובאותה נשימה אמרה שהמזרן יגיע "מחר" נכון...חחח בין השעה 11-15 . אמרתי לה במילים עדינות שתתן את המזרן לסמי/סמיר,שיעשה בו מעשים שאינם הולמים אדם מנומס..התקשרתי לערוץ הקניות וביטלתי את הרכישה..
ואגב..אותה חצופה התקשרה אלי שוב "לתאם אתך מועד לאספקת המזרן ..כי הבנו שאתה לא מרוצה מהשרות.."
זו הפעם הראשונה שהבנתי שאני מדבר עם הקיר.

לציין שבטלפונים של החברה אין מענה ,ועולה חשד שהיא קיימת רק על הנייר,
בפקס של החברה אין מענה
האי מייל של שרות הלקוחות באתר החברה אינו תקין..
מלבד אותה רותם שקובעת מועדים.. וסמי/סמיר .. עושה רושם שאין ממש עובדים ב"חברה" המפוקפקת הזו לכאורה.

חיפוש קליל בגוגל מעלה שורה ארוכההה ארוכההה של לקוחות זועמים ומאותגרי שירות,
חברה לא אמינה בעליל,
חברה שמשנה שם כדי להתחמק מתביעות..

חברה שהתביעה שלי בדרך אליה.אבדן 3 ימי עבודה כבר עלה לי יותר מהמזרן..
ראיתי שאני לא לבד בסיפור והייתי חייב להזהיר אתכם חברים !

איקס מרקט מאיזור התעשייה ברקן. אל תתפתו למחירים שלהם.
ואם תחפשו שירות לקוחות שם ? חחחחחחחחחחחח אין שרות,אין חברה,ואין עם מי לדבר שם.

איכס מרקט.מזל שיכולתי לבטל בזמן.
כספי - אבדן ימי עבודה סוג הנזק :
הגשת תלונה למועצה לצרכנות ותביעה ייצוגית פתרון נדרש :

איקס מרקט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה