פרטי התלונה

תלונות Camera4less

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מצלמת פוג'י נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רבי עקיבא 102 בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2008 קניתי מצלמת פוג'י S1000 מחנות זו מכיוון שהמחיר היה אטרקטיבי.
לאחר כ 7 חודשים של שימוש התקלקלה המצלמה ובתאריך 6.1 מסרתי אותה לתיקון.
מכיוון שמהות התקלה הייתה כזו שמשתחזרת לסירוגין ניסה לשכנע אותי המוכר שאין טעם למסור את המצלמה לתיקון. רק לאחר התעקשותי הרבה ולאחר שהמוכר ראה במו עיניו את התקלה הוא הסכים למלא טופס תיקון.
לאחר כשבוע התקשרו אלי והודיעו כי המצלמה חזרה מתיקון, שאלתי האם היא תוקנה והתשובה הייתה שלא נמצאה כל בעיה וזאת למרות העובדה שללא כל ספק בעיה אכן קיימת ואף המוכר ראה אותה. לאחר שהתעקשתי על כך נאמר לי שהמצלמה תישלח שוב לבדיקה.
עברו 3 שבועות נוספים והתקשרתי לברר מה קורה עם המצלמה, הבטיחו שיחזרו אלי ולאחר יומיים התקשרו לבשר שהמצלמה חזרה מתיקון.
אספתי את המצלמה ונחשו מה.... לא דובים ולא יער, התקלה עדיין קיימת!! לא ברור מה עשתה המצלמה חודש במעבדה.

די השתכנעתי שאין לי טעם לחזור אליהם שוב, שהרי המצלמה תישלח לחודש ותחזור באותו מצב.

המסקנה שלי היא ברורה, צריך לקנות ממקום שנותן שירות של יבואן רשמי, כזה שיש לו מעבדות רציניות עם ציוד בדיקה מתאים, וכזה שמבטיח זמן טיפול של שבוע ולא חודש!! זה שווה את זה גם אם המצלמה תעלה עוד 100-200 ש"ח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Camera4less שירות לקוחות

, תגובה:
רחל מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
המצלמה נשלחה ונבדקה במספר מעבדות מוסמכות על אף שלא היתה כל הוכחה לתקלה.
התקלה שהלקוח טוען עליה איננה קרתה במהלך כל הבדיקות שבוצעו בה ועל מנת לספק לו את מירב השירות שניתן ניסינו לבדוק כמה שיותר ובכמה שיותר מעבדות למען הסר כל ספק של תקלה...


תגובה:
במידה וימצא שיש תקלה המלצמה תתקון במסגרת האחריות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה