פרטי התלונה

תלונות ביוטיקייר

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק גוף שנגרם כתוצאה משימוש במוצר פגום נושא התלונה:
ביניה אביעד / קרן שם/כינוי:
‏יום שני ‏07 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/11/07 רכשתי מברשת שיער לפן, בחנות של רשת ביוטיקייר בקניון חיפה, שם הובטח לי במעמד הרכישה כי המברשת עמידה בפני חום גבוה, ושמברשת זו מיועדת לשימוש מקצועי.
רצוי לחוד ומצוי לחוד; עם הגיעי הביתה, עוד באותו היום, התוכננתי לעשות פן עם המברשת החדשה שרכשתי לי זה עתה.
בעודי מתחילה בביצוע הפן הבחנתי בעשן העולה משיערי, הפסקתי את הפעולה מייד, ונדהמתי לגלות ששיערות המברשת התכלו, וכך גם שיערי שנחרך כתוצאה מכך.
מספר ימים לאחר מכן , ניגשתי לסניף ביוטיקייר (בקניון חיפה) בו נרכשה המברשת, ושטחתי בפני מנהלת המשמרת את טענותיי אודות המברשת הפגומה ומעללי איתה...
נמסר לי על -ידה כי תעביר את טענותי למנהלת הסניף. האחרונה חזרה אלי ושמעה טענותיי, אך לא היה בידה לעשות דבר. נמסר לי על-ידה שתעביר טענותיי למנכ"ל הסניף. למחרת, מנכ"ל הסניף חזר אלי וטען כי האפשרות שהמברשת פגומה אינה מתקבלת על הדעת, היות וכל המוצרים שלהם עומדים בתקנים מחמירים.
הוסיף והגדיל כשאמר שהנזק שנעשה לי, נעשה כתוצאה משימוש לא נכון במברשת. אציין ששבוע לאחר שרכשתי את המברשת נאלצתי להסתפר קצר בשל הנזק הרב והבלתי נסבל שנגרם לשיערי.
מיותר לציין את הנזק שנגרם לי, ואת עוגמת הנפש הרבה מעצם קרות המקרה, שאף הוחרפה עם הסתייגותם המוחלטת של מי ממנהלי הרשת בכל הנוגע לאחריות על אשר קרה לי, ונסיון להטיית חיצי האשמה לכיווני.

בראש ובראשונה ברצוני לקבל תשובה עניינית לתלונותי, כזו שבאה ממקום שמבין את הטעויות שביצעה החברה בהתנהלותה מולי, הן בהתנערות מהאחריות, והן מהנסיון (ההזוי משהו) להפוך אותי ל"אשמה" באשר קרה לי.
לסיום אציין כי ברשותי המברשת המדוברת (או מה שנשאר ממנה), ופיסות משערי שנחרך.

על בדיקתכם אודה,


גוף, עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
פתרון מושכל. פתרון נדרש :

ביוטיקייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה