נזג גוף שנוצר כתוצאה ממוצר פגום |
נושא התלונה: |
ביניה אביעד / קרן |
שם/כינוי: |
יום ראשון 04 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/11/07 רכשתי מברשת שיער לפן, בחנות של רשת ביוטיקייר בקניון חיפה, שם הובטח לי במעמד הרכישה כי המברשת עמידה בפני חום גבוה, ושמברשת זו מיועדת לשימוש מקצועי.
רצוי לחוד ומצוי לחוד; עם הגיעי הביתה, עוד באותו היום, התוכננתי לעשות פן עם המברשת החדשה שרכשתי לי זה עתה.
בעודי מתחילה בביצוע הפן הבחנתי בעשן העולה משיערי, הפסקתי את הפעולה מייד, ונדהמתי לגלות ששיערות המברשת התכלו, וכך גם שיערי שנחרך כתוצאה מכך.
מספר ימים לאחר מכן , ניגשתי לסניף ביוטיקייר (בקניון חיפה) בו נרכשה המברשת, ושטחתי בפני מנהלת המשמרת את טענותיי אודות המברשת הפגומה ומעללי איתה...
נמסר לי על -ידה כי תעביר את טענותי למנהלת הסניף. האחרונה חזרה אלי ושמעה טענותיי, אך לא היה בידה לעשות דבר. נמסר לי על-ידה שתעביר טענותיי למנכ"ל הסניף. למחרת, מנכ"ל הסניף חזר אלי וטען כי האפשרות שהמברשת פגומה אינה מתקבלת על הדעת, היות וכל המוצרים שלהם עומדים בתקנים מחמירים.
הוסיף והגדיל כשאמר שהנזק שנעשה לי, נעשה כתוצאה משימוש לא נכון במברשת. אציין ששבוע לאחר שרכשתי את המברשת נאלצתי להסתפר קצר בשל הנזק הרב והבלתי נסבל שנגרם לשיערי.
מיותר לציין את הנזק שנגרם לי, ואת עוגמת הנפש הרבה מעצם קרות המקרה, שאף הוחרפה עם הסתייגותם המוחלטת של מי ממנהלי הרשת בכל הנוגע לאחריות על אשר קרה לי, ונסיון להטיית חיצי האשמה לכיווני.
בראש ובראשונה ברצוני לקבל תשובה עניינית לתלונותי, כזו שבאה ממקום שמבין את הטעויות שביצעה החברה בהתנהלותה מולי, הן בהתנערות מהאחריות, והן מהנסיון (ההזוי משהו) להפוך אותי ל"אשמה" באשר קרה לי.
לסיום אציין כי ברשותי המברשת המדוברת (או מה שנשאר ממנה), ופיסות משערי שנחרך.
על בדיקתכם אודה,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|