פרטי התלונה

תלונות ביוטיקייר

תלונות קוסמטיקה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מזלזלת ללקוח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך .5.3.09 ביום חמישי בבוקר הגעתי לביוטיקייר בראשלצ אישה בשם מרגריטה הציגה את עצמה כאחראית .ביקשתי להחליף מסקרה מצבע ירוק לשחור.בצרוף קבלה שהגשתי לה.
האחראית הסתכלה ואמרה שהמסקרה משומשת הסברתי שלא השתמשנו מאחר והצבע ירוק .הסברתי שהמסקרה היה בתוך מגש איפור ארוז האחראית .מבלי להתבלבל היא אמרה בנוכחות כל הלקוחות שהיו בחנות וחברתי שהיתה איתי "אז למה את משקרת ואומרת שאת קנית את המסקרה לחוד"
אני רוצה להגיד שחבל שאחת כמו מרגריטה נמצאת בתקן "אחראית "שלא יודעת להתבטא נכון ולא הסכילה לדעת לשאול את השאלות הנכונות לגבי קנית המסקרה ולהבין שלא היתי אמורה לדעת להגיד אם קניתי בסט או לחוד .להזכירכם "האחראית" אמרה שהמסקרה משומשת ורק לאחר שהבינה שהמסקרה נקנתה בסט היא הסכימה להחליף. ניתן היה להבין ממרגריטה שהמוצרים שבסט הם עודפים או משהו דומה.אחרת מה ההבדל אם זה לחוד או בסט. מצפה לתשובתכם
עלבון סוג הנזק :
להביא לידיעת "האחראית" את משמעות התפקיד שכולל בין היתר לדעת לגבי המוצרים שבחנות. פתרון נדרש :

ביוטיקייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה