פרטי התלונה

תלונות חשמל כהן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר חדש שאינו עובד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ח.מ. שפירא 20, אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנו דרך הטלפון מקרר Whirlpool.
הוא הגיע ב- 14 לאוגוסט, עם 3 בעיות מרכזיות:
1. הוא לא ממש מקרר.
2. הוא כל הזמן מוצף במים.
3. האחריות שלו איננה ל- 6 שנים, אלא לשנה + 5 שנים בתשלום נוסף.
דרשנו להחזירו לחנות. לא הצלחנו אלא לקבל טכנאי הביתה (ב- 16), שאמר שפשוט צריך להשאיר את

המקרר 24 שעות ריק והכל יהיה בסדר. דבר לא השתנה.
למחרת הגיע עוד טכנאי, שאמר שפשוט צריך להכניס פנימה דברי מזון, ואז הכל יסתדר. דבר לא

השתנה.
ב- 27, לאחר הצקות חוזרות ונשנות ליבואן קרדן (החנות לא ממש מדברת איתנו, אחרי ששלחנו מכתב

בו דרשנו לממש את זכותנו החוקית להחזרת המוצר) הגיע "טכנאי בכיר". הנ"ל החליט כי הבעיה היא

בגומי של הדלת, סובב אותו קצת, הבטיח כי לאחר ניקוי המקרר ו- 24 שעות, יהיה טוב. דבר לא

השתנה.
היום (ה- 31) דיברו איתנו שוב משירות התיקונים (שזאת חברה שלישית - "שירות פלוס") והציעו

שיבואו עוד שני טכנאים ביום רביעי הבא (עוד שבוע)...
אין לזה סוף, ואף אחד לא לוקח אחריות.
טלפונים רלוונטיים:
חשמל כהן - 088556502, קובי
קרדן - 039437009, זהבה וקדיר
שירות פלוס - 039631528, קרן
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר פתרון נדרש :

חשמל כהן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה