פרטי התלונה

תלונות מרקטינג ארט

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
DVD המופע One של ריטה נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך הופעות One בכיכובה של ריטה, עמדו נציגי המופע ומכרו את חוברת ההופעה, דיסק המכיל 7 רצועות שמע ו- DVD המופע.
את חוברת המופע והדיסק קיבלו באי המופע בעת התשלום באירוע. הדיסק הובטח להישלח לבית הלקוח שלושה שבועות מעת הרכישה (ולא בסיום מופע).
חודשיים אחרי, ה- DVD עדיין לא נשלח לבתי הלקוחות ששילמו על ה-DVD מבעוד מועד.
מחברת ההפצה תירצו את המלחמה כמעכבת את העבודה על DVD המופע, מאחר והוא עובר עריכה בכרמיאל. הם התנצלו והבטיחו כי יושלם בקרוב מאוד ויישלח. לאחר מכן, נשלחו איגרות התנצלות לבתי הלקוחות המתנצלים על העיכוב, עם הבטחה כי עד סוף חודש אוגוסט יישלח לבתי הלקוחות.
אתמול, קיבלתי טלפון אשר מסר לי כי הפצת הDVD מתעכבת שוב, מאחר וריטה לא נותנת את אישורה להפצת ה- DVD עקב איכותו הירודה וכי אין צפי ברור להפצתו.
אני שלא נוהג לשלם עבור מוצר מבלי לקבלו, העזתי הפעם ונותר בי הרושם שטעיתי בשיקולי זה. נוצרה בי התחושה כי אין סדר וליווי מקצועי של הנוגעים בדבר להפצת DVD המופע.
מחברת ההפצה מרקטינג-ארט בע"מ נאמר כי הם מוכנים להחזיר את הכסף בגין ה- DVD ולכשיופץ תישמר לי הזכות לרכוש אותו בעלות המוזלת המקורית.
חשבתי שחשוב שתפרסמו זאת, על מנת שזה יעיר מישהו בחברת ההפקות, ושיזכרו כי יש קהל ששילם עבור מוצר שהם לא מסוגלים לספק.
לא קניתי את DVD המופע באיזו חנות. קניתי אותו במופע עצמו, דבר שנותן תחושה כי אם אושר לנציגי מרקטינג ארט בע"מ לפרוס דוכנים ולמכור את מרכולתם, אז כספי הושקע נבונה. מאכזב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מרקטינג ארט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה