פרטי התלונה

תלונות מרקטינג ארט

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית DVD ללא קבלתו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יגאל אלון 157 ב כתובת:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני הייתי במופע שלה בתאריך 19.7.2006.
לא רציתי לקנות לפני המופע שום מוצר, כי אם אני אתאכזב מההופעה, חבל לי על הכסף, אבל מה, דווקא מאוד אהבתי את המופע, והחלטתי לקנות את כל החבילה, שכוללת ספרון המופע, דיסק ו DVD.
א הספרון והדיסק, קיבלתי מיידי, בדוכן.
בעניין ה DVD נאצר לי שרק שסבב המופעים יסתיים, יפיקו את ה DVD וישלח בדואר.
המתנתי כמו ילדה טובה 3 שבועות מסיום המופע, וה DVD לא הגיע, וכנראה לא נשלח. באמצע המלחמה בצפון, התקשרתי למרקטינג ארט, לשאול מה קורה עם ה DVD עבורו שילמתי ועדיין לא קיבלתי. לקחו ממני מספר טלפון (סלולארי) שבו אני זמינה 24 שעות, וניתן להשאיר הודעות בעת הצורך.
עד היום חיכיתי לטלפון, ולא קיבלתי.
יום למחרת קיבלתי גלויית התנצלות שעקב המלחמה בצפון התעכבה ההפקה של ה DVD בגלל גיוסם של המילואימניקים. (הסבר מקובל).

היום, התקשרתי בשעה 14:24 ענתה לי פקידה, ואמרה לי, שמי שמטפל בזה היא בחורה בשם הדס, והיא בשיחת טלפון קודמת, והיא תחזור אליי.
אמרתי לה שזה מה שקיבלתי תשובה בפעם הקודמת, ונאמר לי שהיא חוזרת לכולם (האומנם?)
כעבור חצי שעה התקשרתי שוב, ועדיין קיבלתי אותה תשובה, גברת הדס עדיין בטלפון, ויש עוד 3 אנשים לפניי.
נכון לעכשיו השעה כ 15:05 תאריך 17.9.2006 (חודשיים אחרי), ועדיין אין מענה והסבר לתופעה הזו.

חוץ מזה, באתי לעדכן, שהדס אומנם חזרה אליי, ואמרה לי בערך כך:
ריטה ורמי עדיין עובדים על הפקת ה DVD, והם רוצים שהוא ייצא מושלם ובאיכות גבוהה, ולכן ה DVD עדיין לא מוכן ולא נשלח לאף אחד עדיין.

הסבר זה לא שיכנע אותי.
כאמור, מי שקונה מוצר בדרך לא ישירה (כמו מכולת), ואמור לקבל אותו באמצעות הדואר, הוא אמור לקבל את המוצר עד 14 ימי עסקים מיום רכישתו. (מובן שנלקח בחשבון תקופת המלחמה).
דבר זה הוסבר להדס, היא מודעת לכך, אבל עדיין אמרה את אותו דבר, שה DVD לא מוכן.

אמרתי לה שאין לי בעייה לתבוע אותם ועל הריבית כמו שכבר הוצע פה, ואמרה שאין לי מה לתבוע. כסף אפשר להחזיר.
אני שילמתי על מוצר, ולא לקבלת החזר כסף.

שאלתי אם יש מישהו מעליה, שאפשר לשוחח עימו, וטענה שאומנם יש, אבל הם יתנו לי את אותה תשובה.
מה שכן, היא נתנה לי את הטלפון של אשת יחסי הציבור של ריטה.
אני אתקשר.. נראה איזה תירוץ או הסבר יש לה בעניין..

יום טוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המוצר+פיצוי כספי פתרון נדרש :

מרקטינג ארט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה