|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש ושיחה בטונים מזלזלים בהמשך לשיחת הזמנה עם נציגת הזמנות |
נושא התלונה: |
בן חמו יוחאי |
שם/כינוי: |
יום שישי 10 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סגרתי חדר למלון קיסר אילת בתאריך 17.1.14 עד 18 לחודש דהיינו לילה אחד וכשדיברתי עם נציגת ההזמנות אורלי ביקשתי להוסיף יום חמישי מעבר לחדר שסגרתי שישי ושבת אורלי הסכימה איתי יום לפני שהחדר יסגר לחמישי שישי שבת בסכום של 850 שח ארוחת בוקר וארוחת ערב של שישי בלבד כשחייגתי לסגור אורלי אמרה לי שאני מדמיין וצעקה והעליבה אותי עד עמקי נשמתי כתוצאה מכך לא אחזור יותר למלון הזה לא אני ולא משפחתי בגלל אורלי מההזמנות שהתנהגה בצורה מזוויעה ופוגעת בטלפון ..
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיחת בירור בהקדם האפשרי עם אורלי שמוציאה שם ושרות לא תקין למלון מקסים כמו קיסר אילת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|