פרטי התלונה

תלונות מלון קיסר פרמייר

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש לא מהנה!!!< נושא התלונה:
שטראוכלר שגית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ים המלח כתובת:
ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לצוות תלונה שלום רב,

צירפתי 2 מכתבים ששלחתי למלון בשנה האחרונה.
למכתבי האחרון קיבלתי שוב 20% הנחה לשהייה הבאה.
לפי תשובת מנכ"ל המלון שקיבל את מכתבי אין לי ספק שהוא לא טרח לקרוא את המכתב.

היום אני מבקשת פיצוי/החזר כספי כי כבר 2 חופשות ברציפות נהרסו לי ולעוד זוג שהיה איתנו.

שגית


להלן מכתבי מה-27/06/06 למנכ"ל המלון.

שלום רב,

לאחר התכתבות שהייתה ביני לבין מר עופר אביסרור בינואר 2006 שבה קיבלנו ממר עופר אביסרור מכתב בו הוא נותן לנו 20% לשהות הבאה ושדרוג לסוויטה, החלטנו לנסות שוב ולהגיע אליכם לחופשה.
בתאריכים 18/06-22/06 שהינו בסוויטה 327 במלונכם, ובחדר נוסף במחיר מלא לזוג שהיה איתנו.

אני כותבת לך הפעם את המכתב רק כי חשוב לי שתדע במה נתקלים אורחייך במלון.

גם הפעם כמו בפעם הקודמת, הבחנו ברמת שירות נמוכה מאוד, ואני רוצה לפרט:

רמת האבזור בחדרים (בסוויטה) נמוכה מאוד. בכיור הייתה סתימה, המים בשירותים לא יורדים, רמת הניקיון ירודה.
החדרניות דופקות בבוקר בדלת בהיסטריה בבקשה לנקות את החדר.
באחד הימים נכנסנו לחדר ונדהמנו לראות ערימת מגבות מלוכלכות ששכחו אצלנו בחדר.
ביום 20/06/06 חדרי קומה 3 ננעלו לאורחי המלון ועמדנו דקות ארוכות בחום בהמתנה שיבואו מהביטחון. החלפנו את הכרטיסים מס' פעמים ולקח הרבה זמן עד שהבעיה נפתרה.
מהחדרים באותה קומה עלו צעקות האורחים בכעס על עגמת הנפש ובנוסף על כך, המזגנים בחדרים הפסיקו לעבוד.
פנינו מס' פעמים לאחזקה, הטלפנית הייתה מופתעת לשמוע על התקלה בכל פעם מחדש.
באותו יום הפסדנו את מנוחת הצהריים והתחושה הייתה לא נעימה.

בספא רמת הניקיון מזעזעת. המקלחות של הנשים מלאות אבנית, הברזים לא תקינים, המאווררים בתקרה מלאים בעובש ולכלוך ובכלל הרמה אינה רמה של 5*.

בלובי המלון עדיין מסתובבת אותה בחורה שמשווקת את התכשיטים, כעוסה ולא שירותית, רודפת אחרי אורחי המלון בחוסר חשק.

באחד הערבים ישבנו בלובי, ממרחק התקרב אחד מראשי הצוותים אצלכם לכיוון חדר האוכל וצעק: "תגידו לי אתם נורמאלים??? למה אתם לא מקבלים דולרים??? עד שמגיעים לכאן תיירים." את המשפטים האלו הוא צעק לצוות המארחים בחדר אוכל כמובן, אך, למה אנחנו היינו צריכים לשמוע את זה???.

לסיכום, מלונכם נראה כאחד המלונות היפים באזור ים המלח ומוגדר כ-5*.
חבל מאוד שאתם מחזיקים כזה צוות שהורס לכם את התדמית.
לפעמים הדברים הקטנים, ניקיון ותקינות המתקנים זה מה שעושה את הנופש מוצלח יותר.

בברכה,
שגית


מכתבי מ-18/01/06, למכתב זה קיבלתי שובר 20% הנחה לשהייה הבאה ושדרוג לסוויטה לזוג אחד בלבד.

שלום רב,

בחודש אוקטובר העברתי אליכם מכתב להתייחסותכם ועד היום טרם חזרתם אליי.
להלן שוב המכתב:

בתאריכים 22/09/05-24/09/05 שהינו אצלכם במלון שני זוגות.
בשנים האחרונות אנחנו שבים אליכם מידי חצי שנה.
בפעם האחרונה ששהינו אצלכם נתקלנו בשירות גרוע, שירות שלא נתקלנו בו בעבר.

ביום בו הגענו למלון רק אחד החדרים היה מוכן. השארנו את מס' הטלפון הסלולארי בקבלה והובטח לנו שהחדר יהיה מוכן עד השעה 16:00.
התארגנו בחדר שקיבלנו וירדנו לבריכה.
בבריכה נגשנו ל"בר" שיש אצלכם לרכישת שתייה ואוכל, אך, במקום שירות נתקלנו בפתק "תיכף אשוב" ומקררים נעולים. התיישבנו וחיכינו שמישהו ישוב...לפתע הופיעה אחת עובדות המלון ונדהמה לראות אותנו ממתינים והתקשרה בקשר לעובד שהיה אמור להיות במקום וניהלה איתו ויכוח סוער ולא נעים לאוזני אורחי המלון.

כמו כן, המתנו לטלפון שלכם ובשעה 16:00 ניסינו ליצור איתכם קשר טלפוני. המתנו דקות ארוכות עם מוזיקה וללא מענה. רק ב-16:30 השגנו אתכם ונאמר לנו שהחדר מוכן כבר זמן מה...(רק שאף אחד לא טרח להודיע לנו).

בחדר האוכל במשך כל השהות נתקלנו בשירות לא נעים בכל הקשור לקפה/תה/סוכר...הרגשנו שאנו מתחננים לשקית קפה והכל מוגש בהקצבה.

למחרת נתקלנו בשני דברים במלון:
1. דיילת של חנות התכשיטים שעובדת אצלכם במלון.
כפי שאתם בוודאי יודעים הדיילת רודפת אחרי אורחי המלון במטרה לשכנע אותם לגשת לחנות התכשיטים וכמובן שם לקבל מתנה והכל עם הסעות הלוך ושוב.
לבסוף השתכנענו וחיכינו להסעה.
ההסעה הגיע...רכב ישן , בלי מיזוג אוויר, דחס כמה שיותר אנשים ומהתקרה נזלו להם מים.
הנהג נסע כמו משוגע שכולנו מאחור לא חגורים.
הגענו למקום התבוננו במוצרי החנות ושרצינו לחזור. ההסעה לא הייתה שם וגם לא הגיעה בטווח של חצי שעה. עצרנו מונית וחזרנו למלון בכוחות עצמנו.

2. בבריכה היה משחקון שבו זכינו בקפה ועוגה.
שרצינו לקבל את הזכייה בדיוק באותה שעה היה כנס של מד"א שבו חילקו קפה ועוגה "יבשה" ובלובי נאמר לנו שרק שם נוכל לממש את הזכייה שלנו.
ביקשנו לדבר עם האחראית וכשהיא הגיעה היא אפילו לא טרחה להקשיב לנו, ואמרה שזה מה שיש.
כשאמרנו שנכתוב מכתב כמובן שהעוגה והקפה הגיעו עם מבטים לא נעימים.



לסיום, להבדיל מכל הפעמים הקודמות בהם התארחנו אצלכם בפעם הזאת יצאנו עם טעם מר ואכזבה גדולה מהשירות.
כפי שציינתי אנחנו לקוחות קבועים אצלכם בעיקר בגלל רמת המלון ורמת השירות אצלכם.
אני כותבת אלייך להביא לידיעתך את אשר היה בתקווה שתוכלו לשפר את השירות אצלכם.
אני מקווה שתמצא לנכון לפצות אותנו על עגמת הנפש שנגרמה לנו שבמקום לנפוש חשנו באי נוחות במשך השהייה.

שגית
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר/פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלון קיסר פרמייר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה